Ringen passer ikke 4+2..gje meg styrke!

Alderrabalder

Elsker forumet
August 2018
Hei
Jeg er ikke bekymret...men..jeg får ikke på forlovelsesringen og ikke buksene igjen jeg har en normal kropp..jeg blir helt oppgitt og lurer på om det kan være kan være flere inni her? Magen har ikke vokst før mnd i de forrige 2svangerskapene. Magen er og veldig høyt oppe.

Noe annet som er rart er at jeg testet positivt på test for en uke siden..fem dager før IKM. Og da viste testen 1-2 uker..tok en test i dag og fikk samme ..1-2uker..ikm var mandag 7.8
 
Hei
Jeg er ikke bekymret...men..jeg får ikke på forlovelsesringen og ikke buksene igjen jeg har en normal kropp..jeg blir helt oppgitt og lurer på om det kan være kan være flere inni her? Magen har ikke vokst før mnd i de forrige 2svangerskapene. Magen er og veldig høyt oppe.

Noe annet som er rart er at jeg testet positivt på test for en uke siden..fem dager før IKM. Og da viste testen 1-2 uker..tok en test i dag og fikk samme ..1-2uker..ikm var mandag 7.8

Vokst før i 4mnd skulle det stå..
 
Noen kan bli veldig oppblåst, så kan hende det bare er det:) kom deg til legen og be om tidlig ul da vel :)
 
Jeg hatt bruk mammabukse siden 4+4 på grunn av magen er oppblåst [emoji4]
 
I starten av svangerskapet får mange kvinner oppblåst mage. Hormonet progesteron gjør tarmene slappere og tregere. Hormonpåvirkningen av kroppen starter idet egget blir befruktet. Så du kan merke det med engang egget har festet seg:)
Ja mente ..når kan man ta ultralyd:) Hehe
 
Jeg hatt bruk mammabukse siden 4+4 på grunn av magen er oppblåst [emoji4]
Ja. Men magen er så høyt oppe. Og jeg føler meg ikke oppblåst sånn at magen skyver seg ut. Hehe. Rart å forklare. Sist blåste deb seg om under skambener. Men nå er det nesten over navlen.
 
Men vil bare påpeke at jeg ikke er bekymret..synes bare at det er så merkelig ..spesielt det at ringen har vært for stor hele veien og at jeg ikke får den på nå. Lol:)
 
Ja mente ..når kan man ta ultralyd:) Hehe

Du kan selv bestille time hos en privat klinikk og få det så fort de har ledig time:) hvis ikke så må du vel ha en god grunn til å få henvisning av fastlegen din vil jeg tro :) Så for å svare det på spm, nå om du er heldig:)
 
Tror du har rett og slett fått litt vann i kroppen. Ringen min pleier å være for stor den og, og når den plutselig passer da vet jeg at jeg har fått vann i kroppen. Drikk masse vann, ta en tur, spis mye fiber - det bør hjelpe. MEN det er og ganske vanlig å få vann i kroppen når man er gravid så ikke sikker du blir kvitt den før april altså [emoji6]

Når det gjelder testing.. hadde ikm på mandag også, på søndag fikk jeg 1-2 uker. Har ikke testet med cb siden da, men strimler viser økning. Har hørt at man bør heller ikke stole blind på cb.. Hcg øker ulikt også [emoji1]
 
Hahah sikkerlig rotete svar, men bare å beklage [emoji23] hodet samarbeider ikke helt med alle de hormonene i kroppen..
 
Tror du har rett og slett fått litt vann i kroppen. Ringen min pleier å være for stor den og, og når den plutselig passer da vet jeg at jeg har fått vann i kroppen. Drikk masse vann, ta en tur, spis mye fiber - det bør hjelpe. MEN det er og ganske vanlig å få vann i kroppen når man er gravid så ikke sikker du blir kvitt den før april altså [emoji6]

Når det gjelder testing.. hadde ikm på mandag også, på søndag fikk jeg 1-2 uker. Har ikke testet med cb siden da, men strimler viser økning. Har hørt at man bør heller ikke stole blind på cb.. Hcg øker ulikt også [emoji1]
Heilt topp svar det.
Aldri hatt vann i kroppen. Men ja. Må ver det tenke eg. Lest litt om det nå ig hb det går over like fort som det kom. Må jo gå i college gensere til kjæresten nå. Magen e gediger...akk blitt forlova og. Så han lo litt..får ha den på venstrehånd for den passer der. Lol
 
Back
Topp