Ringeliste

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Endelig har alle papirer fra gynekolog kommet til Porsgrunn! Tok bare 1 1/2 mnd! :( Hadde ikke jeg sjekket dette hadde nok tatt enda lenger tid.

Uansett, tilbake til topic ;)
Jeg satt meg på ringeliste nå i håp om at vi kommer inn før :p

Hva er sjangsen for å komme inn før? Har noen andre blitt ringt etter? :) Vet det er forskjellig altså!
*klamrer meg fast med håp*

Border

Hei, jeg kom inn før. Stod på venteliste, men jeg ringte jevnlig inn i tillegg til at jeg stod på ringeliste for å hører hvordan det lå Ann. Jeg kom da inn i oktober, skulle egentlig ikke kommet inn før februar. Dette var også i Porsgrunn :):)
Da er du endelig på venteliste så er det bare å krysse fingrene for at du kommer fort i gang!

Hei, jeg kom inn før. Stod på venteliste, men jeg ringte jevnlig inn i tillegg til at jeg stod på ringeliste for å hører hvordan det lå Ann. Jeg kom da inn i oktober, skulle egentlig ikke kommet inn før februar. Dette var også i Porsgrunn :):)
Da er du endelig på venteliste så er det bare å krysse fingrene for at du kommer fort i gang!

Oi det var jo kjempe bra :)

Tusen takk :)

Endelig har alle papirer fra gynekolog kommet til Porsgrunn! Tok bare 1 1/2 mnd! :( Hadde ikke jeg sjekket dette hadde nok tatt enda lenger tid.

Uansett, tilbake til topic ;)
Jeg satt meg på ringeliste nå i håp om at vi kommer inn før :p

Hva er sjangsen for å komme inn før? Har noen andre blitt ringt etter? :) Vet det er forskjellig altså!
*klamrer meg fast med håp*

Border
Vi ble ringt etter på kort varsel og fikk time til forsamtale i Porsgrunn.. Nå er jo det noen år siden men det kan vel like gjerne skje i dag som da:) Lykke til, håper du slipper å vente så lenge

Back
Topp