Ringeliste porsgrunn

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
noennfler her som står/sto på ringelista i porsgrunn? Vi ringte inn for å høre hvordan vi ligger ann og vi er på 3plass. Vi skal egentlig inn innen 11 april. Noen som kom inn før av å stå på ringeliste? :)

noennfler her som står/sto på ringelista i porsgrunn? Vi ringte inn for å høre hvordan vi ligger ann og vi er på 3plass. Vi skal egentlig inn innen 11 april. Noen som kom inn før av å stå på ringeliste? :)
Når ble henvisningen deres sendt?

2 mnd sider :) fikk svar tilbake 11 november at vi skulle inn innen 11 april :)
Hvis dere er på 3 plass er det nok ikke lenge igjen. Vi sendte henvisning i slutten av november og var til forsamtale forrige uke! Så her gikk det veldig fort. De annonserte jo i bloggen sin om kortere ventetider i vinter så vi var vel heldige da.

Hvis dere er på 3 plass er det nok ikke lenge igjen. Vi sendte henvisning i slutten av november og var til forsamtale forrige uke! Så her gikk det veldig fort. De annonserte jo i bloggen sin om kortere ventetider i vinter så vi var vel heldige da.

Så braa:) holder du til i porsgrunn å? :)

Vi sto på ringeliste men ble ikke ringt. Vi ble henvist til porsgrunn 21.10, fikk beskjed om at det kunne ta et halvt år før forsamtale. Et par dager senere fikk vi likevel brev med forsamtale allerede 17.12:-)

Vi sto på ringeliste men ble ikke ringt. Vi ble henvist til porsgrunn 21.10, fikk beskjed om at det kunne ta et halvt år før forsamtale. Et par dager senere fikk vi likevel brev med forsamtale allerede 17.12:)

Okei:) veldig spent her om det skjer noe snart :) har alt gått bra for dere da? :)

Jeg er på dag elleve med nesespray, vårt første forsøk:-) So far so good!:-)

Jeg fikk også brev om samtale i april, men min time ble flyttet til feb! Håper du også får et slikt brev!

Back
Topp