Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen av dere som har satt dere opp på ringeliste til forsamtalen og faktisk kommet inn før?
Lurer på om jeg skal gjøre det, eller om det ikke er noe vits i?!
Må du ha ny forsamtale når du allerede har hatt et forsøk?
Trodde at når man først var kommet inn så ble videre forsøk planlagt over tlf eller mail. Synes at de sa det i porsgrunn, men kan jo godt ha misforstått![]()
Jeg sto på ringeliste til forsamtale, men ble ikke ringt, men ventet bare 3mnd istedet for 6 før jeg fikk time![]()
Er det noen av dere som har satt dere opp på ringeliste til forsamtalen og faktisk kommet inn før?
Lurer på om jeg skal gjøre det, eller om det ikke er noe vits i?!
Får du forresten lov til å ha nytt ferskforsøk med en gang etter negativt forsøk privat, eller venter man litt der også? På Riksen MÅ man nemlig vente noen sykluser mellom uansett om de har plass fordi de vil at kroppen skal hvile...(noe som er forståelig men veldig kjedelig når man bare vil i gang igjen så fort som mulig).Jeg har gått privat , mens jeg venter på å komme inn på riksen![]()
valgte bare 1 forsøk privat, men føler det er altfor lenge til november nå!
Det spørs helt hvor du skal hen! Vet at på Porsgrunn kan man gjøre det syklusen etter samtalen eller neste der igjenFår du forresten lov til å ha nytt ferskforsøk med en gang etter negativt forsøk privat, eller venter man litt der også? På Riksen MÅ man nemlig vente noen sykluser mellom uansett om de har plass fordi de vil at kroppen skal hvile...(noe som er forståelig men veldig kjedelig når man bare vil i gang igjen så fort som mulig).
Og bare så du er klar over det kan det også fort gå noen måneder fra samtalen til oppstart, hvis ikke du er veldig heldig daJeg er satt opp til egguttak i midten av desember for forsøk nr2 (og venteliste til november), så vil tro du ikke kommer til før på nyåret. Ikke meningen å være negativ her altså, tenker bare det er fint å ha litt info om tidsperspektivet
![]()
Så bra det er kortere ventetid noen stederDet spørs helt hvor du skal hen! Vet at på Porsgrunn kan man gjøre det syklusen etter samtalen eller neste der igjenDet er forskjellig fra sted til sted! (Haugesund igjen har ca 5 mnd ventetid etter samtalen)
![]()
Beklager, trodde du mente genereltSå bra det er kortere ventetid noen stederMen siden Knask sa hun venter på Riksen tenkte jeg det var greit å vite ståa der akkurat nå hvertfall
![]()
Jeg hadde time i beg.av mars neste år opprinnelig. Ringte for å høre om det var muligheter for avbestillinger og å kanskje få komme før. Det viste seg de ikke engang hadde telefonnummeret mitt, så de kunne jo ikke kontaktet meg og gitt meg time på kort varsel om de ville engang.
Ble ringt opp igjen senere samme dag og fikk time uka etterpå - dette var i slutten av august
Nå endte det opp med at vi gikk privat i mellomtiden uansett, men om det ikke går privat nå kan vi faktisk rekke å ha et forsøk offentlig også (altså 2 forsøk) og likevel være 2 måneder før tidspunktet forsamtalen skulle vært![]()
SÅ RING!![]()
Jeg ringte og stod på venteliste, men fikk ikke time tidligere desverre.
Men altså man får det garantert ikke tidligere om man ikke prøver![]()
Jeg ville ringt og prøvd om jeg var deg![]()
Får du forresten lov til å ha nytt ferskforsøk med en gang etter negativt forsøk privat, eller venter man litt der også? På Riksen MÅ man nemlig vente noen sykluser mellom uansett om de har plass fordi de vil at kroppen skal hvile...(noe som er forståelig men veldig kjedelig når man bare vil i gang igjen så fort som mulig).
Og bare så du er klar over det kan det også fort gå noen måneder fra samtalen til oppstart, hvis ikke du er veldig heldig daJeg er satt opp til egguttak i midten av desember for forsøk nr2 (og venteliste til november), så vil tro du ikke kommer til før på nyåret. Ikke meningen å være negativ her altså, tenker bare det er fint å ha litt info om tidsperspektivet
![]()
OkKjempefint å få info om tidsperspektivet![]()
Det vet jeg ikke noe om egentlig, ang nytt ferskforsøk etter privat forsøkdet jeg tenkte var at hvis jeg fikk forsamtalen før, feks i oktober , rekker jeg et forsøk kanskje før jul
mens med forsamtale 20/11, vet jeg at det ikke blir forsøk før etter jul.
Det føles så uendelig lenge ut nå![]()