Petit.cookie

Andre møte med forumet
Hei!
Er det flere som har hatt forsamtale ved Ullevål i under våren ( hadde i mars) og håper på ringebrev til høsten?
Heldigvis blir det sommerferie og muligheter for å tenke på helt andre saker men… er så spent! :-D vi skal få starte med inseminasjon med donor. Vi er to kvinner og jeg skal få prøve først ❤️

Kjenner desverre ikke til begrepet ringebrev..? Hva er det?

Brevet vi får der det står at man skal ringe inn ved neste menstruasjon, legen på Ullevål kalte denne «ringebrev» :)
Åja, merkelig av dem å si det, aldri hørt noen bruke det begrepet før :hilarious:
Tenker at her er det helt innafor om dere ønsker melde dere inn i grupper eller liknende når dere vet mer, vi er en passelig aktiv gjeng på assistert befruktning så det blir alltid en tråd for hver mnd til høsten. Juli 2023 er vel den nyeste nå, jeg henger meg nok på august og september f.eks

Aldri hørt det jeg heller. Men skulle melde mens nå i juni. Og den fikk jeg i dag, så har meldt den i dag.
Hadde forsamtale i april.

Når fikk du time da ? Var også inne til forsamtale i april og venter på å ringe inn nå
Time til hva?
Fikk vite at siden jeg har så uregelmessig mens, som fort kan være borte i over 100 dager, så skal de regulerer meg inn i ett hull, om de får det. Kanskje i august eller oktober. Vet ikke noe mer enn det. Jeg var en bra kandidat til og tette hull, fikk jeg beskjed om.

Back
Topp