Shakira90
Andre møte med forumet
Jeg ringte til svangerskapspoliklinikken for første gang i dag pga vonde kramper i livmor i natt og kvalme. Det ga seg etterhvert og jeg fikk søvn men fortsatt vondt i livmor. Jeg HATER å ringe sånn for å være til bry men siden det er snakk om babyen min så blir det litt annerledes. Poenget er at det står liksom overalt at man alltid skal ta kontakt/ha lav terskel for å ta kontakt ved magesmerter etc. Jeg snakket med helsestasjon først og det var de som sa det var lurt å ringe sykehuset. Men i stede blir de oppgitt på sykehuset virker det som "nei altså, vi vet ikke hva vi kan gjøre med det. Du må se an." Følte meg faktisk dum som ringte. Skal man bare gå rundt å vente og håpe at alt er som det skal eller sjekker de noen gang om babyen har det bra uten at du har vannavgang eller blødning?! Jeg er ikke sånn som blir bekymret uten videre men det her var vondt og jeg våknet av det. Jeg kommer ikke til å tørre å ringe igjen med mindre det er fødsel på gang. Når ringer dere? Har dere ringt. Jeg er førstegangs og 21+1 uker på vei.