Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvis jeg sender en sms til noen som er i ultandet, betaler jeg hele summen da, eller betaler jeg innlandstakst og mottaker utenlandstaksten? Og hva hvis jeg ringer?
Kamerun
Priser for mobilabonnement
Startpris0,89
Ringe til Norge24,99
Ringe lokalt i landet19,99
Ringe til resten av verden29,99
Mottak av samtaler19,99
Sende SMS3,99
Motta SMS0,00
Sende MMS6,25
Motta MMS2,50
Datatrafikk (per Mb)112,50
Ingen avtale for kunder med kontantkort.
Med mindre ditt abbonement sier noe annet betaler du helt vanlig takst for både sms og samtaler hvis du ringer hans mobil. Han betaler resten. Dette fordi du ikke kan vite at en mobiltlf er i utlandet.
Men.... Om det er hans private mobil og det uansett er dere som blir sittende med regninga lønner det seg å sjekke opp om hva som er billigst for han, å motta samtale eller å ringe selv.
Hadde stooor regning her for noen år siden, var i Pasvik med kun russisk nett, og det kosta 30 kr å motta sms!
Ahh, takk takk. Jeg har chess, han aner jeg ikke. Han har tlf via jobb, så betaler aldri telefonregning selv.
Det er han som kommer til å ringe meg denne perioden, men tenkte det var greit å vite spesielt sms-kostnader om jeg føler for å sende en i ny og ne [;)][:D]