Ringe legevakten?

Solstråle26

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
I dag var jeg uheldig og rygget inn i en stoe "klosse" når jeg skulle parkere. Kjedelig med bilen og alt, men nå er jeg blitt redd for den lille i magen. Kan det ha skjedd noe med den lille? Redd for at noe har løsnet inne magen. Kjørte ikke fort, men kom et støt slik at jeg skvatt skikkelig. Hadde dere ringt legevakten eller er det bare å overdrive?

I dag var jeg uheldig og rygget inn i en stoe "klosse" når jeg skulle parkere. Kjedelig med bilen og alt, men nå er jeg blitt redd for den lille i magen. Kan det ha skjedd noe med den lille? Redd for at noe har løsnet inne magen. Kjørte ikke fort, men kom et støt slik at jeg skvatt skikkelig. Hadde dere ringt legevakten eller er det bare å overdrive?
Hvis du føler deg redd og usikker, så ville jeg tatt en telefon og hørt! Da har du iallefall spurt, så da kan jo de hjelpe deg videre? Bedre og ringe en gang for mye, enn en gang for lite tenker jeg :hilarious:

Hvis du føler deg redd og usikker, så ville jeg tatt en telefon og hørt! Da har du iallefall spurt, så da kan jo de hjelpe deg videre? Bedre og ringe en gang for mye, enn en gang for lite tenker jeg :hilarious:
Ringte for sikkerhets skyld nå. De sa at det sikkert gikk fint og at jeg heller fikk ta kontakt igjen om jeg fikk store magesmertene. Så da satser vi på at alt er ok [emoji6] Folk har jo tålt mye mer enn et samenstøt, men man blir jo litt fort bekymret som gravid [emoji85]

Babyene ligger heldigvis godt beskyttet inne i magen :-)

Håper og tror det gikk helt fint med den lille! :D
Men kjedelig med bilen, da... Ble det store skader? :(

Håper og tror det gikk helt fint med den lille! :D
Men kjedelig med bilen, da... Ble det store skader? :(
Veldig kjedelig med bilen, for bilen er bare en uke [emoji44] Har hatt gammel bil i mange år og aldri ripet den, men med ny bil skjedde det fort [emoji52] Helsigvis bare riper, men blir jo fort noen tusen. Men tenker så lenge den lille har det bra får det heller være [emoji6] Får bruke noen av feriepengene til å fikse...

Heldigvis går det som oftest bra med den lille. Så lenge ikke airbag ble utløst og du ikke har smerter i magen går det nok fint. [emoji173]️[emoji173]️

Men husk at du selv i lav fart kan få en liten nakkesleng, så oppsøk kiropraktor eller naprapat om du føler deg litt «rar», stiv i nakken, får hodepine etc. [emoji5]

Back
Topp