Ringe legevakt?

Blueheart

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Påskeliljene 2022 ❤️
Nå har jeg såvidt fått i meg noe de siste dagene.. og det jeg har fått i meg har jeg kastet opp igjen.. ihvertfall det siste døgnet eller to..Nå vurdere jeg å ringe legevakt for hjelp, men er det for lite å ringe for? :( føler meg så slapp og dehydrert pga lite væske/matinntak de siste dagene.

Gjerne fortell hvordan det gikk/hva de sa på legevakta. Jeg er i akkurat samme situasjon, men redd jeg blir avfeid som hysterisk :banghead:

Det er overhodet ikke "for lite" til å ringe legevakten. Du ringer, du forteller - de vurderer. Det er alltid lov å ringe om man er usikker på noe. Så jeg syns du skal ta den telefonen, så får du gode svar og hjelp :)

Heller ring en gang for mye enn for lite!

Høres lurt ut å ta kontakt med legevakten. Jeg har tidligere fått kommet inn på væskebehandling hver gang jeg har ringt, ca 4 ganger i et svangerskap.

Enig med de over ❤️ ring heller en gang for mye! Det er ikke bare deg å ta hensyn til. Det er en liten mini også ❤️

Håper du kom deg til lege!
Man skal ikke være redd for å kontakte lege ved HG! Ikke vær redd for at det «ikke er ille nok».
HG er alvorlig! Både med tanke på dehydrering, men også med tanke på psykisk og fysisk helse for den gravide.
Be om hjelp!
Dem er flinkere på HG nå enn sist jeg var gravid.

Hvordan går det med deg?❤

Jeg har det bra ❤ Jeg endte med å ringe legen i dag tidlig. Så nå blir det god oppfølging :) jeg kaster opp mye enda, men har fått i meg litt cola i dag.. ❤

Jeg er bare så bekymret over at jeg ikke får i meg vitaminene og heller ikke mye væske eller mat.. :(

Jeg har det bra ❤ Jeg endte med å ringe legen i dag tidlig. Så nå blir det god oppfølging :) jeg kaster opp mye enda, men har fått i meg litt cola i dag.. ❤

Jeg er bare så bekymret over at jeg ikke får i meg vitaminene og heller ikke mye væske eller mat.. :(
Tenker på deg :Heartred:smiley-angelic003

Back
Topp