Ringe lege? (vondt i føttene)

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Jeg har hatt vondt under føttene i flere uker , spesielt vond i hælen men også under resten av føttene... og siden jeg avlaster føttene med å legge føttene på sidene , så har jeg jo vondt rundt også.. huff..
Bør jeg ringe legen? eller er det bare tull , hva kan han evt gjøre?
Er nesten overbevist om at han kommer til å skylde på vekta mi , men må jo gjøre noe snart for det er jo vondt å sitte i sofaen med føttene på gulvet

Hvis det er smerter som kommer av vektproblemer, så er det jo der legen må og burde starte. Det betyr ikke at han "skylder" på vekta di, men at årsaken faktisk ligger der. Mistenker du at det er noe annet galt, så får du jo nevne det for han.

Kleo79 skrev:
Hvis det er smerter som kommer av vektproblemer, så er det jo der legen må og burde starte. Det betyr ikke at han "skylder" på vekta di, men at årsaken faktisk ligger der. Mistenker du at det er noe annet galt, så får du jo nevne det for han.

Hva mener du med det?

Hvis du er usikker på hva som er galt så sjekk det.
Ikke noe allright å ha det sånn!

Kan det være Hælspore? Jeg trodde jeg hadde det men det viste seg og være en betent akilles. Fysio hjalp meg med den!

Pirill skrev:
Kan det være Hælspore? Jeg trodde jeg hadde det men det viste seg og være en betent akilles. Fysio hjalp meg med den!

jeg vet ikke hva det kan være... snakka med legekontoret i sta og hun ba meg ringe i morgen tidlig slik at jeg kom inn i morgen.. ellers var det flere ukers ventetid

Back
Topp