Smurfine79
Betatt av forumet
Ja, ring føden selv om det ikke er sykehuset du tilhører så kan det hende du kommer inn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fatter ikke hva urinprøve og blodprosent skal hjelpe det har jo ingenting med truende abort å gjøre! Sånn du beskriver det høres det jo desverre ikke bra ut, de burde virkelig ha gitt deg mer utredning! Du kan jo prøve å ringe føden der du er, forklar at du er bekymret så får du sikkert komme inn, så slipper du å betale for privat ul.
Jeg spottet såvidt brunt blod i 1uke, trengte ikke bruke innlegg en gang, og det var desverre en MA da. Tok privat ul, å det var verdt de 1000kr istedenfor å gå i uviten.. Men du må jo selgølgelig føle på hva som er der rette for deg![]()
Syns ikke du skal føle deg hysterisk. Vi blir alle hysteriske med tanke på blødninger, så det er helt normalt! Jeg hadde vært 1000ganger mer hysterisk, så du takler det bra når du klarer å vente til over helgenMulig jeg ringer, men samtidig vet jeg jo at slike blødninger kan forekomme uten at det er noe galt. Føler jeg er så hysterisk om jeg ringer til føden. Men nå er det jo uansett helg, så tenker jeg prøver å holde meg rolig til over helga og ta privat ul da.
En ting er å miste, da er det fordi noe er galt, og jeg er ung, så jeg blir sikkert snart gravid igjen. Det verste om det skulle være abort, synes jeg er at jeg har rukket å si det til hele familien og en del venner, og nå må jeg kanskje si til alke at det ikke blir noe av. Det er liksom nok med abort i seg selv. Men ja, jeg skal ikke ta alle sorger på forskudd, og forsøke å slappe av til ul. Legen sa jo tross alt at blødninger med brunt blod var ganske normalt og kunne være helt ufarlig.