Ringe JM?

GrimmOgGru

Betatt av forumet
Jeg er ganske sikker på at slimproppen min gikk i går..eller.. i hvertfall noe av den. Det kom også ett par dråper blod når jeg tørket meg etter at jeg hadde tisset. Har jo hatt veldig mange kynnere med litt smerter i noen uker nå, og et voldsomt nedpress(sånn at jeg går å kniper igjen av en elelr annen grunn..) Men føler ikke at det er noe å bekymre seg for... Har avtale med JM på mandagmorgen, så jeg kan jo kanskje vente til da..? Er ikke så urolig egentlig.. bare tenker på at hvis han kommer nå, vet jeg ikke om jeg har krefter til det[:)] Hva syns dere? Ringe elelr vente til mandag? Er foresten i uke 33..

ORIGINAL: GrimmOgGru

Jeg er ganske sikker på at slimproppen min gikk i går..eller.. i hvertfall noe av den. Det kom også ett par dråper blod når jeg tørket meg etter at jeg hadde tisset. Har jo hatt veldig mange kynnere med litt smerter i noen uker nå, og et voldsomt nedpress(sånn at jeg går å kniper igjen av en elelr annen grunn..) Men føler ikke at det er noe å bekymre seg for... Har avtale med JM på mandagmorgen, så jeg kan jo kanskje vente til da..? Er ikke så urolig egentlig.. bare tenker på at hvis han kommer nå, vet jeg ikke om jeg har krefter til det[:)] Hva syns dere? Ringe elelr vente til mandag? Er foresten i uke 33..

Du kan jo ringe jordmor og bare si i fra og høre evt noen råd fra hun om du skal komme inn for sjekk eller om du kan gå til mandag ! Jeg ville ringt , bedre å ringe en gang for mye enn for lite og så får du kanskje en litt mer avslappet helg enn å sku tenke på dette hele helgen [;)][;)]! Som jordmor sa til meg du gjør alltid rett i å ringe når det er noe som bekymrer eller uroer deg for det er i såfall ikke sunt for babyen stress.. Så jeg ville tatt opp tlf å snakket med henne

Du må jo nesten se an hva du synes selv[;)]
Hvis det var meg tror jeg nok ikke jeg ville ringt for at slimproppen går er jo ikke tegn på at fødselen begynner, den kan jo gå mange uker før fødsel. Og det er helt vanlig med noen bloddråper når slimproppen går. Men du kan jo ringe om du er usikker. Tegningsblødninger er jo også slimete blod[8D]

ORIGINAL: carinasverden

Du må jo nesten se an hva du synes selv[;)]
Hvis det var meg tror jeg nok ikke jeg ville ringt for at slimproppen går er jo ikke tegn på at fødselen begynner, den kan jo gå mange uker før fødsel. Og det er helt vanlig med noen bloddråper når slimproppen går. Men du kan jo ringe om du er usikker. Tegningsblødninger er jo også slimete blod[8D]

Signerer denne [:)]

Bestemte meg for å ikke ringe, og det var like greit, for JM har ikke kontordag i dag[:)] Å da hadde jeg kommet til føden, og hvis de hadde villet ha meg inn på sjekk, hadde det blitt ekstra mye styr med barnevakt til ungene, og 2 timer kjøring hver vei. SÅ jeg tror jeg venter til mandag[:)]

Back
Topp