Ringe jm eller ikke.

Hybelharen

Elsker forumet
Beklager detaljer for dere som ikle tåler sånt :p Som noen av dere kanskje husker,så hadde jeg en styrtblødning 9+5. Jeg var på ul og alt så bra ut. Etter dette har det naturligvis komt litt brunt nå og da. Den siste uka har det derimot komt en del mer. Skikkelig mørkt,seigt gammelt blod. Det har komt mest på morningen,og egentlig ikke komt noe på dagen. I dag kom det så mye,når jeg gikk på do, at det rant. Trusa var og blitt våt. Fortsatt brunsvart og seigt. Jeg har ikke hatt vondt, men er så usikker om jeg skal gidde å ringe jm for sikkerhets skyld. Jeg skal ha første kontroll i neste uke. Da er jeg 13 + 5.
 
Ring du :) det er lenge til neste uke så slipp å bekymre deg unødvendig <3
 
Ring du :) det er lenge til neste uke så slipp å bekymre deg unødvendig <3
 
Enig med de over, ring du :)
 
Ring heller en gang for mye, enn for lite :)
 
Jeg blødde i helgen og det kommer fortsatt mørkt brunt utflod. Er sikkert ikke farlig, men jeg hadde også ringt hvis jeg var deg :) bedre å få snakke med noen og ikke gå hjemme og være bekymret.
Jeg skal til fastlegen i dag. Blir fint med en kontroll og ul :)
 
Da ble det en tlf og ul senere i dag. Grugleder meg. Håper alt er bra. Er så rart med så mye "tull" i dette svangerskapet. Sist var det ikke tegn på noe som ikke var som det skulle. Null stress hele graviditeten.
 
Ønsker deg masse lykke til <3
 
Da ble det en tlf og ul senere i dag. Grugleder meg. Håper alt er bra. Er så rart med så mye "tull" i dette svangerskapet. Sist var det ikke tegn på noe som ikke var som det skulle. Null stress hele graviditeten.
Lykke til :)
 
Får håpe at det ikke er noe farlig. Litt ekkelt at man ikke klarer å lese situasjonene bedre enn man kan når man er gravid. Men masse lykke til♡ her krysses fingre for at dette er noe "forbigående" :)
 
Takk dere. Håper dette er ufarlig. Og at de kan si hva det kommer fra. Sist så han ikke på annet enn at fosteret hadde det bra. Og det er jo bra. Men hadde vert greit om han sjekka morkake osv. Får spørre om det om han ikke gjør det nå. Han er litt rett frem og ikke noe vas denne legen. Håper nesten det er morkaken som lugger litt dumt til eller noe.
 
så utrolig deilig å bli hørt og få en ul <3 Dette kommer til å gå så bra så! :D
 
glemte å skrive lykke til! <3 Hold oss oppdatert da :D
 
Hurra! :D Alt bare bra denne gangen og. Aaaaah letta ja! Det var litt blodansamling der så jeg måtte regne med at kom ut. Skal inn igjen på kontroll om tre uke ca. Frem til da skulle jeg ta det med ro.
 
Hurra! :D Alt bare bra denne gangen og. Aaaaah letta ja! Det var litt blodansamling der så jeg måtte regne med at kom ut. Skal inn igjen på kontroll om tre uke ca. Frem til da skulle jeg ta det med ro.

Gratulerer med supre nyheter <3
 
Så bra at du ringte og selfølgrlig at alt er bra Vi har nok bekymringer som det er i en graviditet, så greit å få oppklare de som kommer ganske kjapt. Glad på dine vegner at alt er bra!
 
Back
Topp