ringe inn mens

diddle

Betatt av forumet
Hvordan funker dette damer?
Er det bare å ringe å melde inn første dag i siste syklusperiode, samt hvem som ringer inn?
Så er det bare å bestille medisiner fra apoteket?

Jeg sendte mail til riksen jeg siden man må stå så lenge i tlf kø. Fikk resepten når den tid kom å da hentet jeg medisinene[:D]

Heisann;)
du ringer inn til sykehuset første mens dag. hvis det er en helg,ringer du inn nærmeste arbeidsdag igjen.
De ordner da med medisiner,og sender deg en resept på det du trenger etterhvert[;)]

masse lykke til med prøvingen[:)]

okei, da er det bare å ringe inn på mandag[:D]

Jeg synes det alltid er litt flaut å ringe fremmede mennesker for å si at jeg har fått mensen [&:] så jeg sier at jeg ringer for å melde fra om at første syklusdag er i dag, eller var i går eller sier datoen. Så ordner de resten av samtalen[:D] Resept på medisiner sender de da i posten, samt at du får noen datoer du bør skrible ned. Du får alt i posten da, så ikke krise om du ikke har penn og papir for hånden.

ORIGINAL: ella1

Heisann;)
du ringer inn til sykehuset første mens dag. hvis det er en helg,ringer du inn nærmeste arbeidsdag igjen.
De ordner da med medisiner,og sender deg en resept på det du trenger etterhvert[;)]

masse lykke til med prøvingen[:)]

Back
Topp