Ringe inn mens

babyT

Forumet er livet
Hvor lang tid tok det fra dere ringte inn første mens og til dere kunne starte med behandling?

Hva sier dere når dere ringer inn? Det står i brevet at man hører en telefonsvarer når man ringer og at man skal legge igjen diverse opplysninger der. Er ikke særlig glad i telefonsvarere, jeg [&:] Hva skal jeg si? "Hei, dette er ......, født ...... Jeg fikk mens idag den ... mars og har en syklus på 27-30 dager"?

Er det bare jeg som gruer meg til å ta denne telefonen?

Hm.. i Porsgrunn har vi ikke telefonsvarer. Men dersom det er ledig kapasitet så starter du på neste syklus.

jeg ringte og ringte o.s.v. viss jeg ikke kom igjennom på telefonen...ville heller snakke med de enn å legge igjen en beskjed...[;)] til oss tok en pp før vi fikk starte...

ORIGINAL: twinanne

Hm.. i Porsgrunn har vi ikke telefonsvarer. Men dersom det er ledig kapasitet så starter du på neste syklus.

ok. Hvordan blir det da om jeg får mens 10-11. mars og får begynne neste syklus. Når begynner jeg da på spray? Når med sprøyter? Uttak? Kanskje vanskelig å svare på, men jeg spør nå likevel [;)]

ORIGINAL: babyT?

ok. Hvordan blir det da om jeg får mens 10-11. mars og får begynne neste syklus. Når begynner jeg da på spray? Når med sprøyter? Uttak? Kanskje vanskelig å svare på, men jeg spør nå likevel [;)]

Mens 10 mars - spraystart dag 20=29 mars - sprøyter dersom 14 dager med spray før sprøyter=12 april - ultralyd dersom dag 10=21 april - dersom 10 dager med stimulering + el sprøyte+2 dager= uttak 24 april og insetting eh...lørdag....eh da blir det vel forskjøvet litt antar jeg så uttak= 28 april og innsetting =30 april.

Dette er bare beregnet, og da endte jeg opp med sprøyter 14 dager, dersom du ikke greier deg med 9 dager med stimulerendes sprøyte da - Puregon. For da blir det egguttak el sprøyte 21, uttak 23 og insetting fredag 25 april.

ORIGINAL: babyT?

Mens 10 mars - spraystart dag 20=29 mars - sprøyter dersom 14 dager med spray før sprøyter=12 april - ultralyd dersom dag 10=21 april - dersom 10 dager med stimulering + el sprøyte+2 dager= uttak 24 april og insetting eh...lørdag....eh da blir det vel forskjøvet litt antar jeg så uttak= 28 april og innsetting =30 april.

Dette er bare beregnet, og da endte jeg opp med sprøyter 14 dager, dersom du ikke greier deg med 9 dager med stimulerendes sprøyte da - Puregon. For da blir det egguttak el sprøyte 21, uttak 23 og insetting fredag 25 april.

hmmm... Tror kanskje det lureste av oss er å selv velge å vente en syklus eller to. Reiser til Tokyo 26. april til 3. mai.

Back
Topp