Ringe inn mens

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Hei.

Kan man ringe inn mens nå, eller skal jeg vente til mandag? :)

Med tanke på at de har ferie.

Spørs hvor du bor:) Klinikken jeg tilhører har ikke ferie denne uken. Jeg ringte dem likevel forrige uke, men om du har avtale om å starte opp nå og har medisiner så vil jeg tro det holder å ringe neste mandag.:)

Tilhører Riksen :)

Takk for svar Delia :) Jeg får nok ikke starte denne syklusen, men fikk beskjed om å ringe når jeg fikk mensen.

Jeg tror ikke det er noen der før mandag... :( Fikk du mensen idag? Du burde prøve å ringe mandag og høre om det er plass til deg når de åpner! Masse lykke til!

Til Riksen kan du sende mail på MinJournal, så slipper du å vente i telefonkø. Du får svar på mail. :)

Tror alt er åpent på Riksen nå altså, var bare en uke det var stengt på telefon til sykepleier (står på nettsiden). Jeg var til og med på kontroll forrige uke, og skal i morgen også. Så bare å ringe i vei tipper jeg! :)

Ja, men hadde tenkt til å si sånn: vææær så snill å ta meg inn da :p Men sender mail, takk for tipset.

Ja, du kan jo kopiere teksten din herfra på mail. :p

Jeg sender helst Mail (via minjournal) til Riksen. Det er utrolig mye lettere enn å ringe :) De pleier å være raske på å svare også. Du kan spørre pent om plass skriftlig også ;)

Back
Topp