Ringe inn mens 2.ivf

Mia83

Glad i forumet
Hei jenter

Ble litt usikker så spør dere ekspertene her. Har fått forespeilet uttak i enten uke 2 eller uke 7. De sa at jeg blir kontaktet av dem hvis det blir ledig i uke 2 i desember.
Men skal jeg ringe inn mens i januar eller sender de brev automatisk siden de nå har syklusen min?

Husker ikke hvor du hører til, men på Riksen vil de at du ringer inn mens i alle fall.

Jeg ringer (sender beskjed på minjournal) hver eneste gang jeg får mens. Så har de kontroll på syklusen uavhengig av om jeg skal inn den ene eller andre mnd :) (Riksen)

Og det skader jo iallfall ikke å ringe den inn uansett hvor du hører til ;)

Jeg tilhører riksen. Men hvordan sender man beskjed på minjournal? Når jeg logger meg inn så er det kun mulig å bestille eller avbestille time :/
Tusen takk for raskt svar :)

Sorry seint svar!

Du må logge inn på min journal. Da bruker du fødselsnummer og bankbrikka (min-ID) for å komme inn.

Der må du trykke på knappen til venstre som ser ut som en litt malplassert alfakrøll @.
Der velger du mottaker (ivf avd på riksen - jeg har bare det valget), og sender beskjeden du vil sende.

Kan være greit å skrive navn og fødselsnummer i beskjeden/meldinga. De har bedt meg om å gjøre det siden det visstnok ikke dukker opp i systemet dems via den sida. :)

Jeg har googlet for å se hvordan det ser ut hos andre. Hos meg finnes ikke den @ knappen. Kanskje den skal aktiveres?

Hei Jeg er også på riksen. Du kan enten ringe inn mens eller sende mail til ivfseksjonen@Rikshospitalet.no Husk fødselsnummer. Jeg sendte mail, for om du ringer må du sitte ca 20 min i telefonkø.. De ringer deg om du får tidligere tid. Jeg fant aldri ut hvordan man melder mens på min journal... Men gøy å lese hva legen skriver etter konsultasjon. Lykke til

Hei Jeg er også på riksen. Du kan enten ringe inn mens eller sende mail til ivfseksjonen@Rikshospitalet.no Husk fødselsnummer. Jeg sendte mail, for om du ringer må du sitte ca 20 min i telefonkø.. De ringer deg om du får tidligere tid. Jeg fant aldri ut hvordan man melder mens på min journal... Men gøy å lese hva legen skriver etter konsultasjon. Lykke til
Bør ikke sende fødselsnummer på mail. Bare fødselsdato + fullt navn.

Bør ikke sende fødselsnummer på mail. Bare fødselsdato + fullt navn.
Jeg har skrevet på lappen jeg skrev, mens jeg pratet med de om dette første gang, at man skulle sende inn fødselsnummer :-S Men kan jo hende jeg har notert feil ;-) Hvis man skriver for mye eller for lite til dem så gir de beskjed :-D

Jeg har skrevet på lappen jeg skrev, mens jeg pratet med de om dette første gang, at man skulle sende inn fødselsnummer :-S Men kan jo hende jeg har notert feil ;-) Hvis man skriver for mye eller for lite til dem så gir de beskjed :-D
Generelt skal man ikke dele sensitiv informasjon som fødselsnummer på mail, det er ikke et sikkert fora.

På minjournal kan man sende personnummer. Det er vel derfor man bør bruke den og ikke vanlig email.

Jeg skal ta bilde av @-knappen på min skjerm når jeg åpner den neste gang. Husker det var litt knot å få den igang men husker ikke hva jeg gjorde.

Back
Topp