Ringe føden?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Jordmor sa fredag at eg sku ringe føden om d var lite bevegelser..
Men at eg sku prøve å drikke noe søtt og kaldt først...
Kor lang tid ska eg la det gå?
Og e 1 spark nok?

Vente ei tulle 20 juli <3

Jeg kjenner lite liv og det er pga mye kynnere, men jeg ringte selv på fredag og ble sjekka. Det letter bekymringene mye. Er godt å vite at det står bra til i magen.

Heller ringe en gang for mye ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

• Liker
Reactions: jb
1 spark har ikke roa meg når jeg har merka lite aktivitet, så jeg har ringt og sagt at det er mindre enn normalt, men at jeg fremdeles merker han sånn av og til. Da har jeg fått beskjed om å komme med en gang slik at de kan sjekke at alt er ok.
Ta det på magefølelsen din du :)

Eg e vant me ein så legge seg i stjerne å styre veldig. . Søndag å mandag va rolig. Hadde jordmor time å hu sa åg han va rolig, men fin hjertelyd... itte kaldt vann og litt dytting tok d seg opp. .. men hu sa at sko eg någen gang oppleve lite liv øve lengre tid e d bare å ringe føden, dette va jobben diras... hjelpe d ikkje me kald drikke (gi den någen min å våkne på) så hadde eg ringt inn....

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

Jordmor sa til meg at jeg skulle ta kontakt om JEG ikke var fornøyd med antall spark/bevegelser. Det er du som kjenner mønsteret best, og føler du det er for stor endring og er usikker så ring :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Ring du, bedre med en gang for mye.. så kanskje du selv også blir roligere:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Etter to dager med feber på 39 og lite liv ringte jeg føden og fikk komme inn til sjekk, det er utrolig betryggende at de sjekker skikkelig at alt er som det skal. Etter ei natt på føden for observasjon og diverse prøver ble tatt, dro jeg hjem igjen med en betryggende følelse av at alt sto bra til med den lille og det var utrolig godt å kjenne at sparkene kom tilbake utpå morgenkvisten.

Back
Topp