Ringe føden?

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Eller er det bar dumt. Har ikke sovet i natt pga skikkelige tak i korsryggen,innimellom smerter i magen og MYE nedpress. trur ikke det kommer jevnt, er så trøtt at jeg nesten ikke fungerer. er kvalm og svimmel også. Rett å slett uvell. Hu imaget beveger seg og ligger langt ned( hu søkk ned for ett par dager siden). Maser jeg hvis jeg ringer nå? Eller skal jeg vente til i morgen?

Ring du og hørr med di, viss du er trøtt nå blir du ikke mindre trøtt te nattå... Du har jo bare 4 uker igjen så det kan godt vær at fødselen er igang... ;)

Ja man kan alltid ringe føden om man er i tvil ;) og tenker at du kansskje slapper mer av om du får ringt de så fort som mulig ;) da vil du noK få et svar fra de HvaDu skal gjøre videre ;)
lykke til ;?

Ja man kan alltid ringe føden om man er i tvil ;) og tenker at du kansskje slapper mer av om du får ringt de så fort som mulig ;) da vil du noK få et svar fra de HvaDu skal gjøre videre ;)
lykke til ;?
Enig!!

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Det slapp i går kveld og ble bare lengre og lengre mellom. Fikk sove en god del i natt når jeg sovnet mellom to tak. Nå merker jeg nesten ingenting. Er litt skeptisk på å ringe for jeg ble kaldt pyse der inne i uke 28. Men håper nesten det tar seg opp igjen så ventetiden på den lille jenta vår er over.

Drit i hu som sa pyse til drg! Møter du på henne en gang til må du bare snakkk for deg, for du er langt ifra pyse!!
Bra det ga seg da, håper du slipper alt for tidlig fødsel ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp