Ringe eller sms/melding

snegl

Betatt av forumet
Prøver meg på ei avstemming :-)

Er du ein person som ringer folk om det er noko lite eller sender du sms/meld?

Eg er ein typist sms/meld person. Hater å snakka i tlf med andre enn familiemedlem.

Jeg er en ringe person, HATER sms, og svarer derfor ikke så ofte.. etter at touch ble innført i denne verden har jeg ikke vært noe særlig mobil av meg :p

Ringer for det meste jeg!

Sender sms, hater å snakke lenge i tlf, d er kjedelig!

KatrineT skrev:
Ringer for det meste jeg!

Jeg er en "smsnerd". Liker å kunne sende sms uten å tenke på om jeg forstyrrer midt i maten ol. og så kan personen i fråge svare akkurat når det passer :-)

Definitivt SMS.

Jeg tar bare telefonen hvis mamma, pappa eller samboeren min ringer. Til nød jobben. Jeg lsiter veldig og samboeren min må ta de fleste telefonen for meg. :P

lnie skrev:
Definitivt SMS.

Jeg tar bare telefonen hvis mamma, pappa eller samboeren min ringer. Til nød jobben. Jeg lsiter veldig og samboeren min må ta de fleste telefonen for meg. :P

Haha, sånn er jeg og. Skjønner ikke hvorfor men takler ikke at tlf ringer, har den ALLTID på lydløs og tar den bare hvis jeg er i humør til det. Sender mld hvis det er noe og ringer til nød hvis jeg må få tak i noen fort, f.eks ei venninne jeg skal møte og jeg står utafor.

Mozzarella skrev:

lnie skrev:
Definitivt SMS.

Haha, sånn er jeg og. Skjønner ikke hvorfor men takler ikke at tlf ringer, har den ALLTID på lydløs og tar den bare hvis jeg er i humør til det. Sender mld hvis det er noe og ringer til nød hvis jeg må få tak i noen fort, f.eks ei venninne jeg skal møte og jeg står utafor.

Ja, lydløs er fint. Slipper å høre at det ringer. Og kan sende melding etterpå. :p

Jeg var helt annerledes før, ikke noe problem å ringe. :P

Til fremmede, f.eks firmaer eller noe sånt så vil jeg helst sende mail. Må manne meg opp i flere timer til å ringe. Hater det virkelig :-S
Til venner og familie liker jeg best å ringe. Men om det var en telefon jeg ikke rakk å ta så synes jeg det er litt fælt å ringe opp igjen :P  Er veldig rar sånn. Hehe.

Jeg er helt klart en ringe person!

Jeg er helt klart en ringe person!

Mrs White skrev:
Jeg er en "smsnerd". Liker å kunne sende sms uten å tenke på om jeg forstyrrer midt i maten ol. og så kan personen i fråge svare akkurat når det passer :-)

Helt enig :)

Jeg HATER å ringe folk... Klarer å ringe mamma, søstra mi og mannen min... Det er det... Klarer heller ikke ta tlf når folk ringer til meg.. Sliter veldig med tlf-angst. Hjelper ikke når alle "mobber" meg for det :(

Back
Topp