Ring-testen

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Noen som har prøvd den på tidligere svangerskap og nå?

Ett sted står det at om den går i sirkler så er det jente og om den pendler er det gutt, mens andre steder står det motsatt igjen.

Sist gang gikk den i sirkler og det ble jente, denne gangen går den også i sirkler, så det blir spennende å se.
Kinesiske fødselskartet sa jente sist og jente denne gangen også.

tok det sist gang da gikk den virkelig i sirkler, det ble jente, prøvde nå da gikk den frem og tilbake. så blir spennende :)

Hm, den begynte å svinge kraftig fram og tilbake før den stoppa.. og begynte å gå i sirkler! Kanskje to inni der? Fødselskartet sier jente da, blir spennende å se.

Hm, den begynte å svinge kraftig fram og tilbake før den stoppa.. og begynte å gå i sirkler! Kanskje to inni der? Fødselskartet sier jente da, blir spennende å se.

Jeg prøvde en gang til i natt, etter jeg lagde denne tråden og da skjedde det samme til meg, så jeg var småspent når jeg kom på ul i dag :p Men var fortsatt bare en der inne. Hehe

Ta av deg gifteringen eller en gullring. Heng den i en tråd over magen, helst ditt eget hårstrå.

Snurrer ringen i sirkler, venter du en jente. Beveger den seg fram og tilbake, får du en gutt.

Påstås det. ;)

Back
Topp