Ring testen

Veron

Glad i forumet
Noen som har prøvd ring testen for og "se" hvilket kjønn den viser?
Jeg har tatt den og den viser jente, det er også det magefølelsen sier.
 
Hvordan er denne ringtesten igjen?
 
Ringen sier jente :) Over håndleddet sier den 2 gutter, tette, litt opphold, så jente :) Så jeg er VELDIG spent på om magefølelsen stemmer eller om det bare er ønsket ;)
 
Ringen sier jente :) Over håndleddet sier den 2 gutter, tette, litt opphold, så jente :) Så jeg er VELDIG spent på om magefølelsen stemmer eller om det bare er ønsket ;)
Akkurat samme her!!

Men er gutt hos meg altså, så ikke aå tiltro til ringtesten;)
 
Hos meg sier ringtesten:
Gutt,jente,jente,gutt,jente,jente
Stemmer med gutten som nr 1,født i 2010.. Så har jeg hatt 2 sa,1 ex.u, 1 sa og siste sier nå jente... Veldig spent på om det stemmer:)
Ringtesten sier det samme på samboeren min også:)
 
Jeg er for lat til å ha prøvd det her! :p er det lov med hvitt gull? :D har bare forlovelsesring eller juggel!
 
Prøvde med den ringen jeg har og den gikk i sirkel til den jeg stoppet den :)
 
Jeg har prøvd noen ganger, men jeg blir ikke helt klok på resultatet.... Den viser gutt gutt først, og det stemmer, men så både pendler og svinger lenge uten å stoppe, så jeg vet ikke hva det betyr... Får prøver på nytt når vi er hjemme fra ferien. Har ingen ringer her.
 
Baaah, har mista ringen min under flyttinga.. Heldigvis bare en billig kjærlighets ring, men uansett :/

Men jeg har jentefølelse denne gangen.. Er nr 4 i magen, største fra før er jente, å hun var jeg nesten like dårlig med som jeg er nå.. Guttene var jeg ikke like ille med..
I tillegg sier dem jo at jenter "stjeler" skjønnheten til Mamman, å det stemmer og, kviser OVER ALT, huden føles fet og ekkel, å håret er blitt skikkelig rart det og.. :p

Meeen, får vente å se :p
 
I tillegg sier dem jo at jenter "stjeler" skjønnheten til Mamman, å det stemmer og, kviser OVER ALT, huden føles fet og ekkel, å håret er blitt skikkelig rart det og.. :p

Meeen, får vente å se :p

Samme her... Føler meg ikke vakker i det hele tatt-ikke sminken gjør det bedre engang. Det gjorde den jo før :p hehe
 
Baaah, har mista ringen min under flyttinga.. Heldigvis bare en billig kjærlighets ring, men uansett :/

Men jeg har jentefølelse denne gangen.. Er nr 4 i magen, største fra før er jente, å hun var jeg nesten like dårlig med som jeg er nå.. Guttene var jeg ikke like ille med..
I tillegg sier dem jo at jenter "stjeler" skjønnheten til Mamman, å det stemmer og, kviser OVER ALT, huden føles fet og ekkel, å håret er blitt skikkelig rart det og.. :p

Meeen, får vente å se :p
Haha Akkurat som meg! Ikke hatt kvise på et tiår tror jeg. Nå har jeg de til og med på ryggen! :p og i ansiktet og halsen?! What a duck liksom! Haha. Føler meg som en 13åring :p
 
Morsomt at du kommenterer på kviser og slik.. Da jeg var gravid med frøkena for to år siden hadde jeg ikke ei eneste kvise under hele graviditeten. Føler huden i seg selv i ansiktet aldri hadde vært finere.. Så tja.. myte kanskje..?? Eller kun tilfeldig...?!? :)
 
Det er nok minst like myte som det meste annet :) Men kviser er et jækla dritt symptom syns jeg!
 
Det er nok minst like myte som det meste annet :) Men kviser er et jækla dritt symptom syns jeg!
 
Back
Topp