Ring-testen.. har du prøvd?

M-84

Flørter med forumet
Just for fun!

Det sies at du kan holde en ring i et hårstrå over magen og se om den pendler frem og tilbake eller i sirkler for å finne ut av kjønn.

Frem og tilbake er jente
Sirkel er gutt

Gjør du det over håndleddet vil den vise barna du har fått først og så barnet du har i magen og eventuelt barn du får senere

Jeg gjorde dette just for fun idag, og startet med den over håndleddet.
Først gikk den frem og tilbake, så stoppet den nesten før den fikk enda mer fart frem og tilbake og roet ned før den gikk i sirkel og roet ned og begynte frem og tilbake igjen. Også stoppet den opp

Jeg har 2 jenter, en gutt og vet ikke hva som er i magen.

Så tok jeg testen på magen. Og den svingte frem og tilbake med en gang..

Altså... Hvis dette stemmer så er jo dette helt sjukt.

Jeg måtte prøve en gang til nå og fikk akkurat samme resultat ærre mulig? Tror jo ikke på sånt her, men er nyskjerrig på hva som er der inne og da prøver man mye rart

Har dere prøvd?

Just for fun!

Det sies at du kan holde en ring i et hårstrå over magen og se om den pendler frem og tilbake eller i sirkler for å finne ut av kjønn.

Frem og tilbake er jente
Sirkel er gutt

Gjør du det over håndleddet vil den vise barna du har fått først og så barnet du har i magen og eventuelt barn du får senere

Jeg gjorde dette just for fun idag, og startet med den over håndleddet.
Først gikk den frem og tilbake, så stoppet den nesten før den fikk enda mer fart frem og tilbake og roet ned før den gikk i sirkel og roet ned og begynte frem og tilbake igjen. Også stoppet den opp

Jeg har 2 jenter, en gutt og vet ikke hva som er i magen.

Så tok jeg testen på magen. Og den svingte frem og tilbake med en gang..

Altså... Hvis dette stemmer så er jo dette helt sjukt.

Jeg måtte prøve en gang til nå og fikk akkurat samme resultat ærre mulig? Tror jo ikke på sånt her, men er nyskjerrig på hva som er der inne og da prøver man mye rart

Har dere prøvd?
Så utrolig gøy :D Synes det er så spennende med sånne ting. Er jo mye vi ikke vet, så hvem vet, kanskje det er noe med dette også:rolleyes:

Mamma gjorde det på meg på for ca 15 år sia, med gullring og ulltråd. Antall barn og kjønn. Stemte med bebis i magen nå

Oppdatering:

Jeg har idag fått vite kjønn.

Ring-testen sier jente igjen og jeg har jente i magen

Back
Topp