Ring på fingeren

Smurfekringla

Gift med forumet
Jeg lurer litt jeg... Er jo sånn at man kan få vann i kroppen når man er gravid...
Hovner man opp i fingre å da?
Bør jeg ta av forlovelseringen min å ha den på et kjede isteden kansje...?

Heldig de som er forlovet da!!!!![:'(]
Frir ikke sambo til meg innen jeg er 25 skal jeg IKKE gifte meg!

det skal jeg gjøre snart hvertfall. Man hovner opp litt om sommeren, og gjerne enda mer som gravid[;)]

Mamma så ut som er flodhest når hun gikk med broren min.
Rett og slett. Gikk opp nesten 30kg, og hadde masse vann i
hele kroppen. Alt fra i ansiktet, til beina, til hender.. Hele
kroppen omtrent.

Jeg hadde på meg ringer til ca 7-8mnd sist gang. var først da jeg fikk vann i kroppen, men da fikk jeg veldig mye:P joggeskoene mine var veldig trange og de er nesten for store til vanlig:P

Jeg kommer til å føle meg naken, når/om jeg må ta av ringen min og henge den rundt halsen... [8|]

Men hovner man opp masse sånn plutselig?
Eller kan man merke at ringen blir strammere å ta den av før man evt. må klippe den av?

ORIGINAL: Ulva

Jeg kommer til å føle meg naken, når/om jeg må ta av ringen min og henge den rundt halsen... [8|]

Jeg og!!![8|]

ORIGINAL: silros

Eller kan man merke at ringen blir strammere å ta den av før man evt. må klippe den av?

jeg hovnet plutselig opp...så jeg ville tatt den av og hatt den i en ring rundt halsen...kanskje fra uke 25/30 kanskje...

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

ORIGINAL: silros

jeg hovnet plutselig opp...så jeg ville tatt den av og hatt den i en ring rundt halsen...kanskje fra uke 25/30 kanskje...

Ok, tusen takk[:D]

Jeg hovnet ikke opp noe særlig forrige gang, men nok til at det var ubehagelig å gå med ringer. Så tok de av. Men husker ikke når...
Klarer ikke å sove med ringer jeg da, så tar de alltid av om kvelden[8D] 

Hovner skikkelig opp i fingrene allerede jeg! Når jeg går tur f.eks.. 

Sist kunne jeg gå med forlovelses ringen under hele svangerskapet og håper jeg slipper å ta av gifteringen denne gangen men merker at den begynner å bli litt trang nå. Det varierer nok veldig fra person til person.

ORIGINAL: Daskepott

Hovner skikkelig opp i fingrene allerede jeg! Når jeg går tur f.eks.. 

Samme her... merker det etter at jeg har gått tur ja.

Du trenger ikke nødvendigvis å få vann i kroppen. Jeg fikk ikke vann i kroppen i det hele tatt når jeg gikk med nr 1. Hadde på meg ringene mine helt til vi skulle reise på sykehuset. Da tok jeg dem av fordi jeg ikke ville ha dem med dit.

Du kan jo bare ha på deg ringen din til du eventuellt merker at den begynner jo å bli for liten [;)]

hørt om mange som må gå med ringen i et kjede rundt halsen ja..hehe, så kanskje lurt å gjøre det med en gang om du har begynt å få vann i kroppen, så slipper du å måtte klippe den av.

Sist gang gikk jeg med gifteringen rundt halsen de siste 10 ukene eller noe sånt. Da var jeg for hoven. Men du trenger nok ikke å tenke påd et riktig enda...

Jeg skulle likt å sett en statistikk på hvor mange som har måttet klippe av ringene sine på grunn av vann i kroppen.... For jeg kan virkelig ikke tenke meg at det er en høy prosentandel... ;)

Ha den på du! -Og ta den av om/når du skulle kjenne at det begynner å bli trangt eller ubehagelig:)

(egen erfaring: ringer på fra begynnelse til slutt. Ingen vann i kroppen/hevelser = ingen problem:))

Back
Topp