Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jepp, det har jeg prøvd! Kult! Vi var mange som prøvde, og det stemte til oss som hadde barn i hvertfall. Jeg skal visstnok ha to jenter i tillegg til gutten jeg har fra før[:D]
hmm... du skal i alle fall ha en gullring i et hårstrå og holde det over håndleddet(pulsen), og så skal den begynne å gå fram og tilbake, stoppe, og begynne å gå igjen dersom du får flere barn.[:)] husker ikke i farta hva som er jente og hva som er gutt, så da er du vel like langt..[:)] Men trooor sidelengs er gutt..
vi vår også en hel gjeng med barn og det stemte på hver en av oss!
Ganske stilig.gleder meg til neste gang for å se om det stemmer. [:D]
Du må ha et hårstrå fra deg selv og en gull ring.(må være hel og i rent gull)
Går den rundt i ring blir det jente og frem og tilbake jente.
Den roer seg ned før den forandrer seg igjen.når du ikke får mer barn stopper den helt opp. Ganske kult og har gjort det mange ganger etterhverandre og alltid det samme.
over magen prøvde jeg også då jeg var gravid og den gikk frem og tilbake og det ble jente!
Men over pulsen viser hvor mange og hvilke kjønn.
Er spennende og det over magen stemte på meg og 3 venniner
ringen begynner med en gang enten rundt i ring(gutt)
eller frem og tilbake. 1 unge. roer seg ned og forandrer vei eller begynner på den samma igjen.ringen stopper helt opp når du ikke får mer barn.veldig kult! [:D]
Hvis dette stemmer så får jeg tydeligvis ei jente først og så en gutt! Den går alltid ram og tilbake og så rundt og rundt! men jeg har alltid hørt at fram og tilbake er gutt og rundt er jente....
Men, men, får jeg en av hver så er jo det helt perfekt...samme hva som kommer først!
Skulle ønske ringen kunne sagt noe om NÅR man skulle få barn også!