rinexin...

*RoM*

Elsker forumet
Jeg trodde rinexin var en vidunderkur mot tett nese? I dag våknet jeg med den tetteste nesa jeg har hatt i hele mitt liv. Selv ikke bihulebetennelsene mine har vært verre enn dette!

Jeg tok en rinexin for 30 minutter siden nå, og nå har nesa mi gått fra supertett til veldig tett.

Jeg har vondt i hodet også, fordi jeg ikke greier å puste inn nok oksygen (glemmer å puste med munn)

Jeg trodde rinexinen tok "alt"?

Etter sist svangerskap har jeg også vært plaget med tett nese,fullstendig tett faktisk.Rinexinen har vært min redning og alltid funket.Tar to på rappen jeg da selv om det ikke passer med doseringsanvisningen!

det eneste som skjedde med meg når jeg tok de, var at jeg ikke fikk sove om nettene. pillene gjorde meg rett og slett våken..

Ikke bestandig de har funket på meg, er kun når jeg har bihulebetennelse at de gjør nytten sin.

ok, takk for svar.
Nesespray funker, men jeg liker ikke å bruke det mtp avhengighet =)

Ræva...otrivin er det eneste som fungerer

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Rinexin funker kun når jeg har bihulebetennelse. Da den åpner opp helt inni bihulene. Når man er vanlig tett, så er det ganske langt ute, og der vil ikke Rinexin ha samme effekt. Da må man til med Rhinox eller Otrivin.

Fungerer bra ved bihulebetennelse er min erfaring. Bruker det alltid da (og jeg får ofte bihulebetennelse). Av og til bruker jeg først saltvannspray for å løsne opp litt og deretter Rinexin. Ved forkjølelse er Otrivin e.l. best!

Ingen erfaring, men jeg har prøvd den nye på markedet nå, dexyl.
Den.har funka bra på meg nå mens jeg har vært tett.

Den.smører i tillegg nesa sånn at man ikke blir sår ;)

Jeg hater egentlig nesespray fordi jeg blir så sår, men.den her går bra :)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Har veldig god effekt av rinexin når jeg har hulebetennelse. Blir litt stressa av den, men ellers er jeg fornøyd.

Back
Topp