Rinexen - prøve å bli gravid

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Hei, er blitt så innmari forkjøla :( har endelig helgefri med familien og hadde planer om utflukt og aktiviteter....
Har Rinexin i hus som jo tørker opp allt av slim i kroppen, noen som har noe erfaring i forhold til prøving??
Skal ikke tas i første trimester og jeg ønsker ikke å ødelegge sjansene for graviditet heller.
Noen som har erfaring og vet hvor lenge det kan “henge igjen” i kroppen??

https://relis.no/sporsmal_og_svar/4-7420?source=relisdb

Det står her i relis at det skal unngås i første trimester. Har du ikke nesespray som otrivin i stedet? Tror det er bedre å bruke.
Ja vet det ikke skal brukes i første trimester :)
Men tenkte også i forhold til unnfangelse er det kanskje litt dårlig med el slim osv? spørs i hvor lang tid kroppen er “tørket ut” når man tar det?
Jeg tok ikke sjansen, lørdag var verste dagen...på bedringens vei ;) ble litt desperat bare

Ja vet det ikke skal brukes i første trimester :)
Men tenkte også i forhold til unnfangelse er det kanskje litt dårlig med el slim osv? spørs i hvor lang tid kroppen er “tørket ut” når man tar det?
Jeg tok ikke sjansen, lørdag var verste dagen...på bedringens vei ;) ble litt desperat bare

Det står at det får blodårene til å trekke seg sammen, så kanskje ikke så heldig mtp befruktningen i livmoren? Ville ha unngått det bare for sikkerhets skyld.

Back
Topp