rimis barnepakke

Min oxo kom i posten i dag [:D][:D]  Skulle komme forige uke, så sikkert litt forsinket[;)]

ORIGINAL: Poppsi

Min oxo kom i posten i dag [:D][:D]  Skulle komme forige uke, så sikkert litt forsinket[;)]

Samme her. Skulle egentlig ha fått den forrige uke, men den kom i posten idag. Alt som er man kan få gratis er fortreffelig!! ;o)

Jeg fikk lappen min for over ei uke siden, men det er et stykke til nærmeste rimi, så vi får ta det når jeg skal i den retningen [:)]

Jeg også bestilte den Rimi-pakken, fikk verdikortet idag.. Meeeeen noe jeg ikke tenkte over da jeg bestilte den var at det finnes jo INGEN Rimi-butikker på hele Sunnmøre?!?!?! Nærmeste Rimi-butikk for meg blir i Molde, og er jo ikke der så ofte akkurat.. [8|]

Uff, litt distré sa du?

Fikk min i posten i dag[:D] Så får dra å hente den snart:))

jeg har fått min,men har ikke hentet den enda=) blir nok gjort til uka tenker jeg

ORIGINAL: tf

Fikk lappen i dag, men det står "Barnepakke 6-12 mnd" på den? [8|]

Hmmm....står 0-6mnd på min lapp....

ORIGINAL: Lindus82

ORIGINAL: tf

Fikk lappen i dag, men det står "Barnepakke 6-12 mnd" på den? [8|]

Hmmm....står 0-6mnd på min lapp....

Merkelig. Hadde vel trodd vi og skulle få for 0-6 mnd først, ja.. :)

Har ikke fått min enda...men leste på et annet forum at mye var fjernet og at mange var skuffet over innholdet:-( så det blir spennende å se:-)

ORIGINAL: muffe34

i mailen sto det at verdikortet kom i uke 14. det er 3 uker før min termin. Da burde du få din pakke snart.[:)]

Da kommer den sikkert, huska ikke hva det sto i mailen jeg fikk (Litt distre om dagen, kremt) Men da kan jeg jo vente i spenning..
Håper de har pakken inne, nærmeste Rimi for meg tror jeg blir i Porsgrunn [:)] 
Noen som vet om det er noen andre Rimi'er i Grenlandsområdet?

det står "Barnepakke 6-12 mnd" på den jeg fikk også..
jeg ble så skuffet hehe, lisom siste gratis pakken jeg har ventet på, er jo så gøy og få pakker:D
enda jeg ikke ha skrevet noe feil på registreringa..
æsj for jeg bare den pakken jeg da..
noen som vet hva som er i den..

ORIGINAL: Skogsfrua

ORIGINAL: muffe34

i mailen sto det at verdikortet kom i uke 14. det er 3 uker før min termin. Da burde du få din pakke snart.[:)]

Da kommer den sikkert, huska ikke hva det sto i mailen jeg fikk (Litt distre om dagen, kremt) Men da kan jeg jo vente i spenning..
Håper de har pakken inne, nærmeste Rimi for meg tror jeg blir i Porsgrunn [:)] 
Noen som vet om det er noen andre Rimi'er i Grenlandsområdet?

gå inn på rimi.no så finner du nærmeste butikk [;)]

henta min i dag. skuffa over innholdet. langt i fra det som var i 2008 hvertfall.. var bare litt forskjellige prøver på ting [&:]

har hentet pakka mi i dag;-))

Back
Topp