Rimelige votter

Sopha

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Trenger tips på rimelige men gode/varme votter, oppdaget denne helgen at hm sine til toåring ikke holdt mål. Alt fra xxl, intersport til sport outlet f.eks. Det er jo en jungel der ute! Åtteåringen er varmere på hendene sine og mer aktiv, men de må til gjengjeld tåle mye og helst ha kort skaft.

Tips mottas med stor takknemlighet :Heartred

Trenger tips på rimelige men gode/varme votter, oppdaget denne helgen at hm sine til toåring ikke holdt mål. Alt fra xxl, intersport til sport outlet f.eks. Det er jo en jungel der ute! Åtteåringen er varmere på hendene sine og mer aktiv, men de må til gjengjeld tåle mye og helst ha kort skaft.

Tips mottas med stor takknemlighet :Heartred
Jeg kjøpte reima sine med teddyfor til 8-åringen her nå. 199 på xxl.
Ser at flere små barn på jobb har de også, så finnes nok til mindre barn også. (bhg)

Har Reflex til både 2-, og 5-åringen her, og har vært veldig fornøyd med dem :)

Har et par votter fra refelx og et par fra didrikson til min som snart er 3. begge deler funker veldig bra :) se etter noen som har ull inni om barnet blir kaldt, de med ull blir ikke like kalde om de blir litt fuktige heller.
Kjøpte våre på barnas hus men samme merke finnes mange steder, hvertfall didrikson :)
For 3åringen er det egentlig fint med et par votter som vi får dratt langt opp over dressen, så didiriksons funker nok aller best, modellen heter biggles og er ganske rimelig.

Nå har barna lekt ute hver dag her, 3 stk var ute i 3 timer igår, alle var varme på hendene selv i 6 minusgrader. Alle hadde da grafitti-hansker/votter fra sport outlet, kjøpt på tilbud til 100 kr paret. Så det må være ok :)

Her har vi didrikson og reflex til guttene før de er så kalde mens jenta kan gå med vanlig tynne hm hansker og fryser ikke

Har votter fra europris på nr 2 som han er fornøyd med. Nr 1 har votter fra cu us som også holder tett i sørpe men de har dem ikke lengre kg hadde de tydeligvis kun i fjor. Har kjøpt hestra hansker til nr 1 også, men se er veldig dyre. Til nr 3 har vi nameit votter og fått noen fra sportsbutikk. De fra sportsbutikker får jeg ikke på hendene hans. Elsker de med glidlås nedover votten for å få de på enklere. Er de kalde så bruker de merinoull votter under de vanlige vottene.

Overtrekkstvott med tynne ulllvotter inni eller hestra.
Ellers er erfaringen fra jobb at mange elsker nøstebsrn sine

Her har vi votter fra både reima, Didrikson, HM, Kapphal og mormors hjemmestrikk. Til de aller minuset barna synes jeg de med glidelåsåpning er fin, da det er enkelt å få tommel på plass. Men kjøpte akkurat noen fra reima med refleks i stoffet, som går nesten opp til albuens guttungen elsker de og velger de når d er veldig kaldt! Ellers synes jeg mormorstrikk er fint. Finnes en vott som heter barnehagevotten, mine barn velger ofte dem også :)

Back
Topp