Rimelige middagstips?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Må ha litt greie rimelige middager fremover for å spare inn bittelitt :-P... bensinpumpa på bilen røyk a gett... samme mnd som alt det andre måtte repareres før eu-godkjenning.. og bare bensinpumpa kom på 4400kr.... budsjettet røyk.. rett og slett.. haha

Men vil ha tips til gode, rimelige og greie middager. Skal skrive ukesmeny. Lager sauser fra bunn unntatt bernaise og hollandaise. Poteter i alle former er jo rimelig.... og Pannekaker en gang i uka kan vi ha ;-). 

Kom med deres tips. Vi spiser alt.. unntatt sau.  Veldig glad i fisk. 

Fiskepinner, med potet og gulrot.
Kjøttkaker, med potet og gulrot/erter.
Pasta i alle former og fasonger.
Tomatsuppe, tilsett hva økonomien tillater: egg, makaroni, pølse, ost, rømme...osv...
Koteletter (Rema) med potet og gulrot, og sjysaus.

Det var det jeg kom på i reklamepausen:)

rema1000.no har mange gode og billige middags tips :) de hadde ihvertfall :)

en gang i mnd bruker jeg 2-3 timer på å skrive handleliste, da skriver jeg for en hel mnd med middag. Fikk middag for en mnd til ca 1000kr nå sist jeg handla:P da saumfarer jeg alle butikker vi har i nærheten, tilbudsavisene: http://www.tilbudsweb.no/ og da lager jeg ikke ny liste før vi har igjen 2-4 middager igjen av forrige gang

jeg kjøpte masse findus fordi det var på tilbud nå sist jeg handla, det er jo masse fisk men i ulike varianter. Lønner seg å bruke litt lang tid på å skrive liste for man sparer mye på det.bunnpris har jo en billig middag hver uke, f.eks fredager med kjøttdeig så kjøper man jegergryte pose og kanskje en loff eller baguetter fra first price, kjempe god og billig middag:)

MetteJ skrev:
en gang i mnd bruker jeg 2-3 timer på å skrive handleliste, da skriver jeg for en hel mnd med middag. Fikk middag for en mnd til ca 1000kr nå sist jeg handla:P da saumfarer jeg alle butikker vi har i nærheten, tilbudsavisene: http://www.tilbudsweb.no/ og da lager jeg ikke ny liste før vi har igjen 2-4 middager igjen av forrige gang

jeg kjøpte masse findus fordi det var på tilbud nå sist jeg handla, det er jo masse fisk men i ulike varianter. Lønner seg å bruke litt lang tid på å skrive liste for man sparer mye på det.bunnpris har jo en billig middag hver uke, f.eks fredager med kjøttdeig så kjøper man jegergryte pose og kanskje en loff eller baguetter fra first price, kjempe god og billig middag:)

Takk for supre tips :)) Tipper de kan hjelpe mange :-D

TonjeJenta skrev:

MetteJ skrev:

Takk for supre tips :)) Tipper de kan hjelpe mange :-D

Vi har brukt alt for mye på mat så vi måtte bare snu helt om:P Er nok ikke mange dagene til jeg må lage ny liste:P

Back
Topp