Rimelig men fin brudekjole

Veldig fin kjole! Jeg kjøpte min brudekjole på Finn, sikkert mange andre nettfora som også selger brukte kjoler :) gratulerer med bryllup!

På Finn har de mange fine i den stilen du er ute etter (hjalp nettopp ei venninne å lete etter kjole) :)

Vi skal gifte oss til sommeren, og jeg er på utkikk etter brudekjole. Vil ikke bruke for mye (Max 5000) på den, samtidig som den er pen.
Syns denne typen er fin, gjerne også med litt mer utringing..

https://www.jjshouse.no/A-Formet-Scoop-Hals-Asymmetrisk-Chiffong-Brudekjole-002215648-g215648#/

Vet du om nettsteder som selger enkle, fine brudekjoler til en ok pris?

Har en lignende kjole jeg skal selge for 4000 :) kun brukt en gang i 2018. Send meg gjerne melding om du er interessert. Ca str 42-44 men kan sys ut og inn :)

Veldig fin kjole! Jeg kjøpte min brudekjole på Finn, sikkert mange andre nettfora som også selger brukte kjoler :) gratulerer med bryllup!

Tusen takk! Jeg har fulgt med der en stund, men nå nærmer juli seg med stormskritt, så jeg fikk brått litt hetta av å ikke finne kjole på budsjett

Jeg trur jeg kjøpte min på en helt vanlig klesbutikk på nett. Husker ikke helt hvilken butikk da det er 8.5 år siden. Men ble veldig fornøyd med den. Vi planla ett bryllup på 4 uker så måtte handle noe som kom fort.

Vi skal gifte oss til sommeren, og jeg er på utkikk etter brudekjole. Vil ikke bruke for mye (Max 5000) på den, samtidig som den er pen.

https://www.jjshouse.no/A-Formet-Scoop-Hals-Asymmetrisk-Chiffong-Brudekjole-002215648-g215648#/

En venninne av meg bestilte faktisk fra jj. Den var nydelig, og like bra laget som min designerkjole

Har du sjekket Zalando? Jeg syns de har veldig mange fine enkle brudekjoler til en meget grei pris:) søk på «brud kjole»

søkte dere på noe spesielt da? Jeg syns det er så mange bløtkakekjoler der, og kjoler med veldig slep

Nei, bare så gjennom alle kjolene i nærområdet :) Kommer jo også an på hvilken størrelse du bruker. Så mange av samme type i str 34, 36 og 38 i hvert fall.

Nelly, boozt, bubbleroom, zalando, hm. Alle har fine, hvite kjoler innimellom. Og så hender det de har enkle brudekjoler også, men selv ser jeg ikke forskjell på enkel brudekjole og pen vanlig hvit kjole :)

Da jeg gifta meg i 2019 kjøpte jeg kjolen og sløret brukt på finn.no. Solgte det videre igjen etter bryllupet og endte vel opp med å ha hatt i under 5000 kr i reelle utgifter til brudekjole+slør. Jeg var sykt fornøyd med kjolen og syns det var helt genialt å kjøpe brukt og selge videre igjen etterpå

Da jeg gifta meg i 2019 kjøpte jeg kjolen og sløret brukt på finn.no. Solgte det videre igjen etter bryllupet og endte vel opp med å ha hatt i under 5000 kr i reelle utgifter til brudekjole+slør. Jeg var sykt fornøyd med kjolen og syns det var helt genialt å kjøpe brukt og selge videre igjen etterpå

en venninne av meg solgte faktisk sin brudekjole for 1000 kr mer enn hun gav for den brukt så videre salg er en god ide

Eg kjøpte min på jjhouse, ga vell rundt 2500kr med toll og alt, veeeeldig fornøyd! :)

Hei, bestilte du på mål eller valgte du vanlig str? Har sett litt på jj selv da de har mye fint :)

Bestilte på mål, pasaa fint, kanskje biiittelitt stor, men eg slanka meg i prosessen og bestilte mindre enn eg va, så mulig eg blei mindre enn de igjen :hilarious: bestiller du i god tid kan du jo få den sydd riktig skulle det vært feil, hos ein skredder :)

Back
Topp