rimelig lei

anna21

Flørter med forumet
huff merker eg begynner å bli rimelig lei nå hehe er 38+5 i dag har ein del vondt i korsryggen tror det er modningsrier men vet ikke får av og til skikkelig vondt i korsryggen akkurat som rier men dei er ikke så sterke som rier noen som vet om eg snart kommer til å føde da? håper eg snart gjør det for håper ikke eg må gå over tiden hehe er 3 gangs fødende noen som har råd for å fortgang i dette hehe

Ingen råd dessverre, er i uke 39+ noe selv, og merker at nå er det snart på tide.. Vil se babissen min nå:P Hehe.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ikke så mange hjelpende/trøstende ord dessverre, for her har jeg gått med murringer i korsryggen og modningsrier nå i 4 uker....!
Er moden så nå går jeg bare og håper på at noe må skje de nærmeste dagene. 5 dager igjen til termin.

Jeg gikk med modningsrier i 1 uke før det var i gang for skikkelig. En merker stor forskjell på lurerier og når ting er i gang :p Mitt råd er masse sex, var ikke det som satte det i gang her, men jeg tror det hjalp på modningsprosessen :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker litt.. Gir deg samme råd som jeg fikk av min tante da jeg gikk på overtid: SEX, SEX OG ATTER SEX!! Funket for oss hvertfall.. Litt ekkelt, men kan også være en ide at han kommer inni deg (er visst noe i sæd som de også bruker når de setter deg i gang på sykehuset).. En halvtime etter kosestunden fikk jeg rier :) Tok riktignok 25 timer, men er ganske sikker på at det fikk fart på sakene der nede :) Lykke til!

oi :D er det noen spesielle stillinger dere hadde da eller? :P eller spiller det ingen rolle så lenge han kommer inni deg ;)

Husker ikke helt hvor det stod nå, men det var noen som postet en link hvor det stod beskrevet stilling for at han skulle komme lengst mulig inn og han skulle vente litt, tror det var 5 min, før han skulle trekke seg ut...

Sent from my iPhone using BV Forum

"Rikshospitalets sexoppskrift" er veldig bra for modningsprossesen, og for mange så setter det igang fødselen også ;) Ligg på ryggen mens partneren inntar sin plass foran, og så legger du begge bena på skuldrene hans ;) La han også komme sånn, og så burde han være inne i deg i 5 minutter etter at han har kommet :) Og så anbefales det at du ligger med bena høyt en stund etterpå ;) Masse lykke te :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Lei jeg og- så slitsomt med smerter hele tiden! I
Rundet 40 uker idag så da håper jeg hun er her innen torsdag for fredag er det planleggingsdag i varnehagen til storebror og vi mangler litt barnevakt da..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp