Rimelig lei egentlig

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Skal jeg være helt ærlig er jeg rimelig lei nå! Lei av alle disse kynnerene som kommer å går som de selv føler for det.. Det er rett å slett slitsomt! Det er jo ikke vondt, men det er fryktelig ubehagelig. Har de konstant hver eneste dag!!
Noen ganger stikker det i magen også... DET gjør vondt men går over fort...

Å så er det bekkenet da.. Noen dager går det sååååå fint... MENs andre dager går d sikkelig på trynet da klarer jeg ikke gjøre noen ting..bare ligge i ro.. Det er så fryktelig slitsomt at noen ganger vet jeg ike hvor jeg skal gjøre av meg!

Ikke klarer jeg å gjøre stort hjemme heller før jeg er helt utslått... å det å farte rundt en hel dag kan jeg bare glemme for det tar knekken på meg!

egentlig bare lyst å sette meg ned å grine[:-]

Skjønner at du er sliten og lei nå ja. Å være gravid er ikke fryd og gammen for alle.

Men du må huske at det er ikke lenge igjen. Og det faktum at du noen ganger ikke kan røre deg noe særlig nå er heldigvis bare midlertidig.

For når vi får våre små, så blir det etterhvert lite tid til å sitte i ro. [8D]

Men jeg skjønner frustrasjonen din. Selv kan jeg ikke ligge på gulvet å leke med sønnen min. Han får ikke den oppmerksomheten han krever og det gjør så vondt i mammahjertet mitt[:(]

Ja det er vedig slitsomt og tungt... blir lei meg jeg.. vet det ikke er lenge igjen egentlig...men samtidig tenker jeg at hvis dette fortsetter noe jeg har fått beskjed om at det vil , så blir jeg sprø før april er over...

Bekkenet mitt blir bare verre å verre å må mest sannsynelig over på krykker innen en mnd!!! Å kynnerene mine blir bare verre å verre... å De skal jo tilslutt bli rier så ser ingen lyspunkt der... urk....

Nei prøver å få opp humøret hver gang snuppa Bolla mi leker med meg... Da kan jeg klare å koble ut alt annet å bare fokusere på magen og bevegelsene!

ORIGINAL: Pinata

Ja det er vedig slitsomt og tungt... blir lei meg jeg.. vet det ikke er lenge igjen egentlig...men samtidig tenker jeg at hvis dette fortsetter noe jeg har fått beskjed om at det vil , så blir jeg sprø før april er over...

Bekkenet mitt blir bare verre å verre å må mest sannsynelig over på krykker innen en mnd!!! Å kynnerene mine blir bare verre å verre... å De skal jo tilslutt bli rier så ser ingen lyspunkt der... urk....

Nei prøver å få opp humøret hver gang snuppa Bolla mi leker med meg... Da kan jeg klare å koble ut alt annet å bare fokusere på magen og bevegelsene!

Bare lurer på, når dere har så sterke bekken-smerter.. føder dere på samme måte likevel? Eller vil ikke det gjøre veldig vondt da? Uerfaren på området ser du[;)]

Uff da snuppa, en skikkelig dritt dag i dag.[&:]
I morgen er alt så mye lyser skal du se, kjenner det på meg.[;)]

Viss det er noe trøst klarer jeg ikke å gå omtrent nå etter vaske/ rydde dag i dag, faen jeg så idiot som ikke klarer å la være å gjøre noe.[:@]
Nå får jeg svi for det.[:'(]
Men til gjengjeld det er rent og lukter godt her, jeg har fått blomster av mannen nå fordi vi har bryllupsdag i dag og ungene er blide. Kan det bli bedere da....

Har ikke du også noe positivt som har skjedd i dag som veier opp for vondtene din........[:D]

Clue er å snu dritten til noe positivt snuppa.

Sender deg en mega klem og positive bli bedere tanker.[:)]

ORIGINAL: CLJ

ORIGINAL: Pinata

Bare lurer på, når dere har så sterke bekken-smerter.. føder dere på samme måte likevel? Eller vil ikke det gjøre veldig vondt da? Uerfaren på området ser du[;)]

Jeg har fått med skriv fra fysioterapeuten om at jeg helst ikke bør føde i "vanlig" stilling på grunn av bekkenet- men at det er bedre med sakkosekk, prekestol o.l...

Skjønner godt at du blir frustrert og lei [:(] Å gå gravid er ikke bare fantastisk.. Hadde selv sett det for meg helt annerledes.. Elsker å se magen vokse, og kjenne liv  Men det er slitsomt å ikke orker en ordentlig tur ut, uten å bli helt utslitt og nesten ikke kunne bevege seg etterpå pga bekkenet verker.
Men tenk at nå er det ikke lenge igjen, og tenk på den flotte gevinsten vi får [:D] Da er alle vondtene så veldig verdt det...

ORIGINAL: bennylure

Uff da snuppa, en skikkelig dritt dag i dag.[&:]
I morgen er alt så mye lyser skal du se, kjenner det på meg.[;)]

Viss det er noe trøst klarer jeg ikke å gå omtrent nå etter vaske/ rydde dag i dag, faen jeg så idiot som ikke klarer å la være å gjøre noe.[:@]
Nå får jeg svi for det.[:'(]
Men til gjengjeld det er rent og lukter godt her, jeg har fått blomster av mannen nå fordi vi har bryllupsdag i dag og ungene er blide. Kan det bli bedere da....

Har ikke du også noe positivt som har skjedd i dag som veier opp for vondtene din........[:D]

Clue er å snu dritten til noe positivt snuppa.

Sender deg en mega klem og positive bli bedere tanker.[:)]

Vet å få meg på bedre humør du snuppis!

Det hjalp litt nå mår sambo kom hjem å la seg ved siden av meg og sa noen søte fine ord [:D]

Det hjalp litt nå mår sambo kom hjem å la seg ved siden av meg og sa noen søte fine ord [:D]

Der ser du, det skal ikke så mye til.[;)]
Vi må sette pris på de små tingene nå for å overleve:D

ORIGINAL: bennylure

Der ser du, det skal ikke så mye til.[;)]
Vi må sette pris på de små tingene nå for å overleve:D

Helt klart!! å i morgen er det 90 dager igjen... !!

Back
Topp