Pinata og Bøllegull
Gift med forumet
Skal jeg være helt ærlig er jeg rimelig lei nå! Lei av alle disse kynnerene som kommer å går som de selv føler for det.. Det er rett å slett slitsomt! Det er jo ikke vondt, men det er fryktelig ubehagelig. Har de konstant hver eneste dag!!
Noen ganger stikker det i magen også... DET gjør vondt men går over fort...
Å så er det bekkenet da.. Noen dager går det sååååå fint... MENs andre dager går d sikkelig på trynet da klarer jeg ikke gjøre noen ting..bare ligge i ro.. Det er så fryktelig slitsomt at noen ganger vet jeg ike hvor jeg skal gjøre av meg!
Ikke klarer jeg å gjøre stort hjemme heller før jeg er helt utslått... å det å farte rundt en hel dag kan jeg bare glemme for det tar knekken på meg!
egentlig bare lyst å sette meg ned å grine[:-]
Noen ganger stikker det i magen også... DET gjør vondt men går over fort...
Å så er det bekkenet da.. Noen dager går det sååååå fint... MENs andre dager går d sikkelig på trynet da klarer jeg ikke gjøre noen ting..bare ligge i ro.. Det er så fryktelig slitsomt at noen ganger vet jeg ike hvor jeg skal gjøre av meg!
Ikke klarer jeg å gjøre stort hjemme heller før jeg er helt utslått... å det å farte rundt en hel dag kan jeg bare glemme for det tar knekken på meg!
egentlig bare lyst å sette meg ned å grine[:-]

Men det er slitsomt å ikke orker en ordentlig tur ut, uten å bli helt utslitt og nesten ikke kunne bevege seg etterpå pga bekkenet verker.