Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamsenoglillegutt
ja den går sånn .. bimbo var en liten pjokk på bare 4 år . venner har han mer enn nok , og stadig flere han får ...
selvom buksa hans er fillete og enden stikker frem , smiler bimbo så blidt når han kommer på visit , for alle roper etter han ..
bimbo bimbo er u nå på vift igjen , bimbo bimbo , vet din mamma om at u i gata flyr med pikene på eventyr..
denne sangen har jeg lært av min bestemor .. de sang den for meg når jeg var liten ...
ORIGINAL: snusmumrik
Jeg og Oliver synger en del ro ro ro din båt, m æ sa en liten grønn frosk, hjulene på bussen, olle bolle og hompetitten hompetatten [:)]
Av rim og regler er det mest 5 små apekatter[:D]
5 små apekatter lekte i et tre, de ertet krokodillen, "du kan ikke ta oss her",
men så kom krokodillen så diger og så svær(former hendene til et krokogap)"smekk"(klapper krokogapet sammen) da ble de bare fire4 små apekatter lekte i et tre, de ertet krokodillen, "du kan ikke ta oss her",
så kom krokodillen, så diiiger og så svær... "smekk"(klapper krokogapet sammen)...
3 små...osv
:)
ORIGINAL: Hønepøne09
Vil anbefale å kjøpe tidenes beste barneplate[:D] Masse gode, gamle sanger og noen nyere. Og lærer jo teksten av å høre på dem[;)]
Ellers er denne her bankers på stellebordet (med bevegelser)
Gå i skogen, gå i skogen (gå med beina til babyen)
Hogge ved, hogge ved (slå beina sammen)
Fryse på føttene, fryse på føttene (gnikk beina sammen)
Løpeløpe hjem, løpeløpe hjem (løp med beina)