Riktig god helg

Sarah

Elsker forumet
Vil bare ønske alle dere nydelige snupper en riktig god helg. Håper dere skal finne på noe hyggelig/kos.
Selv skal jeg på endel vennebesøk i løpet av helgen, noe som er veldig hyggelig!

Ute snør det masse masse(meldt overgang til sludd i løpet av dagen),så det blir vel litt snømåking også kan jeg tenke meg.

Ha, som sagt, en STRÅLENDE HELG!!!!

Store Sarahklemmer[:)]

God helg til deg også Sarah og alle andre her inne.

Håper alle for en koslig helg[:)]

Her venter vi på besøk fra Østfold, min tvillingsøster og hennes familie kommer over og min mor.
De skal se på lillegutt for første gang, så her blir det pizza og kos utover. Svigermor kommer også over en tur på pizza på kvelden.

Ellers så snør det som vanlig, så min bedre halvdel har mer enn nok med å måke slik at det blir plass til flere biler i vår lille gårdsplass[;)]

Riktig god helg til deg også Sarahvennen. Kos deg masse på vennebesøk.
Koselig det. [:)][:)][:)]

Selv jobber jeg til kl.15.00 idag. Er hjemme alene litt ikveld jeg.
Samboer dro til Norefjell for å stå slalom idag tidelig.
Så jeg skal kose meg hjemme med hundene etter jobb. Se om det er noe på tv'en kanskje.

Riktig god helg til alle dere andre hærlige jenter her inne også. [:)][:)][:)]

God helg alle ja[:D] skal straks inn til sentrum med ei venninne, handle litt og gå på kafè![:)]
I kveld aner eg ikkje kva eg skal gjer endo, men finner vel ut av det![;)]

Sarah: Kose deg med vennebesøk! Og snømåking[8D] her er det regn det går i no, så håper snøen regner vekk før det fryser på igjen!!

twinanne: Kose deg masse med familiebesøk snuppa!![:)] Sikkert kjempestas å endelig få helse på lillemann for første gong[:)] Nyt pizzaen og ha ein fin kveld!

*Bobbo*: Kos deg med hundene og tv-boksen i kveld snuppa mi!! Blir nok a'la det samme her tenker eg, kose meg med Kira og Missy og tv, kanskje en god film!? Hehe, fikk P.S I love you filmen i posten i går[;)][:D]

Og til resten av jentene: HA EI SUPER HELG!![:D]

Back
Topp