Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg får besøk så tror vi skal på shopping![]()
Ønsker det samme til deg
Her kommer visst svigers på besøk så for å unngå kritikk må jeg vel skure gulvene med tannbørste eller noe..
Veldig! Hun er hvertfall glad i å kritisere alt mulig, og alt er min feil. Kan for eksempel kommentere at mannen har fått så langt hår og hvorfor ikke JEG har sendt han til frisøren..Usj da, er hun så fin på det?![]()
Veldig! Hun er hvertfall glad i å kritisere alt mulig, og alt er min feil. Kan for eksempel kommentere at mannen har fått så langt hår og hvorfor ikke JEG har sendt han til frisøren..![]()
Hun er en slik som mener at koner hører til på kjøkkenet og har ansvar for hus og hjem. De må visst også holde full styr på mennene som bare trenger å jobbe..Haha, og han klarer ikke finne ut av det selv liksom? Makan altså!!
Er nesten fristende å rote det enda mer til da
Glad ikke min svigermor er sånn![]()
Hun er en slik som mener at koner hører til på kjøkkenet og har ansvar for hus og hjem. De må visst også holde full styr på mennene som bare trenger å jobbe..Håpløst!
Han sier ikke en dritt. Irriterer vettet av megJa, det er virkelig håpløstHvordan stiller mannen din seg til dette da
?
Han sier ikke en dritt. Irriterer vettet av megTørr ikke si noe til mammaen sin
![]()
Tusen takk for detGod helg til dere også, Synnøve!Her blir det litt rydding, kakebaking og matlaging siden vi får besøk av endel venner på søndag. Blir koselig for både store og små det.
![]()
Ønsker deg en god helg også!!Jeg skal jobbe litt i morgen. Men etter det er det rett ut på sofaen
![]()
Deilig å være planløs av og til også jaGod helg!Her er det frihelg
Og ingen planer!!! Deilig!
Men må vel finne igjen huset... Dårlig med husarbeid denne uka, det vises nå...
Slappe av og få ut resten av sykdommen i kroppen
Ellers så har jeg lovet lille mor en tur ut og prøve å stå litt på skiblir vel også litt tid til studier
![]()