Riktig god helg:)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vil ønske alle kjekke jenter(les damer om du foretrekker det;)) en riktig god helg!!

Hva er deres planer for helgen?:)

Ønsker det samme til deg :)

Her kommer visst svigers på besøk så for å unngå kritikk må jeg vel skure gulvene med tannbørste eller noe..

Usj da, er hun så fin på det?:confused:
Veldig! Hun er hvertfall glad i å kritisere alt mulig, og alt er min feil. Kan for eksempel kommentere at mannen har fått så langt hår og hvorfor ikke JEG har sendt han til frisøren.. :P

Veldig! Hun er hvertfall glad i å kritisere alt mulig, og alt er min feil. Kan for eksempel kommentere at mannen har fått så langt hår og hvorfor ikke JEG har sendt han til frisøren.. :p

Haha, og han klarer ikke finne ut av det selv liksom:P? Makan altså!!
Er nesten fristende å rote det enda mer til da:P
Glad ikke min svigermor er sånn:)

Haha, og han klarer ikke finne ut av det selv liksom:p? Makan altså!!
Er nesten fristende å rote det enda mer til da:p
Glad ikke min svigermor er sånn:)
Hun er en slik som mener at koner hører til på kjøkkenet og har ansvar for hus og hjem. De må visst også holde full styr på mennene som bare trenger å jobbe.. :P Håpløst!

Hun er en slik som mener at koner hører til på kjøkkenet og har ansvar for hus og hjem. De må visst også holde full styr på mennene som bare trenger å jobbe.. :p Håpløst!

Ja, det er virkelig håpløst:P Hvordan stiller mannen din seg til dette da:P?

God helg til dere også, Synnøve! :-) Her blir det litt rydding, kakebaking og matlaging siden vi får besøk av endel venner på søndag. Blir koselig for både store og små det. :-)

Ønsker deg en god helg også!! :D Jeg skal jobbe litt i morgen. Men etter det er det rett ut på sofaen :D

God helg! :) Her er det frihelg :D Og ingen planer!!! Deilig! :D Men må vel finne igjen huset... Dårlig med husarbeid denne uka, det vises nå...

Slappe av og få ut resten av sykdommen i kroppen :)
Ellers så har jeg lovet lille mor en tur ut og prøve å stå litt på ski :) blir vel også litt tid til studier :D

Ja, det er virkelig håpløst:p Hvordan stiller mannen din seg til dette da:p?
Han sier ikke en dritt. Irriterer vettet av meg :P Tørr ikke si noe til mammaen sin :P

God helg til dere også, Synnøve! :) Her blir det litt rydding, kakebaking og matlaging siden vi får besøk av endel venner på søndag. Blir koselig for både store og små det. :)
Tusen takk for det:)
Åh, det hørtes koselig ut.
Her skal jeg på jobb i morgen.Trenger penger;) Mannen må på hytten å måke og ungene er med farmor og søskenbarna:)
Søndag er det bursdag til søskenbarn på 9år:D

God helg alle sammen!
Her får vi besøk av søster, mann og nevø i morgen, og på kvelden skal jeg på bursdagsfest til en venninne. Ellers blir det ruging, som vanlig ;)

Ønsker deg en god helg også!! :D Jeg skal jobbe litt i morgen. Men etter det er det rett ut på sofaen :D

Hihi, høres deilig ut å ha en date med sofaen:D
God helg! :) Her er det frihelg :D Og ingen planer!!! Deilig! :D Men må vel finne igjen huset... Dårlig med husarbeid denne uka, det vises nå...
Deilig å være planløs av og til også ja:)
Hehe, kan lett bli sånn:p Heldigvis går ikke rotet noen steder;)Eller når jeg tenker meg om var det jo nettop det rotet skulle gjort...

Slappe av og få ut resten av sykdommen i kroppen :)
Ellers så har jeg lovet lille mor en tur ut og prøve å stå litt på ski :) blir vel også litt tid til studier :D

Fortsatt god bedring da:) Ski er koselig. Må få oss en tur her snart igjen også. Sist var julen.:) Lykke til med studiene. Hva studerer du?:)

Gooood helg til deg også :D

Her har vi ingen store planer som jeg vet om. Så med mindre det dukker opp et eller anna, så skal vi nok bare være hjemme å slappe av og kose oss :)

Back
Topp