Riktig god helg snupper.

*Bobbo*

Forumet er livet
Hva er planene for helgen da jenter?

6 timer på jobb nå, så er det ferie.
Skal trene litt etter jobb, så skal vi til ett vennepar ikveld på middag.
Gleder meg, det skal bli så koooos. [:)][:)][:)]
Ellers skal vi bare nyte helgen og telle ned dager til samtalen. Hehe...

Ha en strålende helg alle sammen.

Her i huset er det jobbing for meg hele helga. Kveld i dag og i morgen og dag på søndag. Skikkelig kjedelig jobbhelg!!!
God helg til dere alle :))
Klem

Hehe, for min del blir det ruging og å være sosial seff. Mannen holder på med huset. Føler meg litt unyttig på den fronten[;)]

God helg alle sammen

ORIGINAL: ElinR

forberede til dåp på søndag, litt stress men [:D][:D][:D] god helg alle sammen!!!!!

Masse lykke til på søndag! [:)]

Vi skal være hjemme og nyte den siste helga av ferien... På mandag er det tilbake på jobb igjen. (Men jeg skal ha ei ukes sykmelding fra fredag da, på grunn av nytt forsøk og siden det er så langt til sykehuset, så skal ikke klage!!! [:D]) Har planer om å bake brød og boller i dag, og vaske litt. Ellers forhååpentligvis trene litt og bare kose oss med god mat og kanksje se litt film. Nyyyyte helga! [:)] Skal sette sprøyta nå, og så er det vel bare å komme igang med bakinga.

God helg, jenter!!!

Her blir det montering av kjøkkeninnredning (som har vært demontert...), gardinsying, klesvask, og nyte siste helg av ferien [:D].
God Helg alle sammen![;)]

kose deg i kveld bobbo[:)][:)]jeg skal ut med jobb i morgen spise og kose oss med vin[:D][:D]ha en strålende helg alle sammen[:)][:)]

Back
Topp