Riktig BH-størrelse

Madoc

Gift med forumet
Svært mange bruker feil BH-størrelse. Jeg bruker 75 D og trodde jeg brukte riktig...[8|] Men der tok jeg visst feil, gitt

Har regnet ut min faktiske BH-størrelse

97 cm løst målt over det bredeste (med vattert BH)
77 cm stramt målt under

Differanse på 20 cm = 75 E

Differanse på 11 cm: AA-cup

Differanse på 12 cm: A-cup

Differanse på 14 cm: B-cup

Differanse på 16 cm: C-cup

Differanse på 18 cm: D-cup

Differanse på 20 cm: E-cup

Differanse på 22 cm: F-cup

Differanse på 24 cm: G-cup

Det vil si: Har du målt i omkrets 75 cm under bysten og 89 cm midt over bysten, er differansen 14 cm. Din BH-størrelse er: 75B

Jeg har 70 F nå.
Brukte lenge feil str, men er mye mer behagelig nå!

Det jeg ikke skjønner er når mange opererer inn silikon og får en C-cup, så er de mye større enn det jeg tror egentlig er C [8|]

Jeg får opp en størrelse mindre enn det jeg bruker til vanlig, både i omkrets og i cup. Skulle jeg brukt den, så blir det så stramt at det er ubehagelig og brystvortene stikker utav cupen.

Bruker nå 65I... noen som vet av andre steder en change som selger ammebher i den str?

ORIGINAL: eira

Jeg får opp en størrelse mindre enn det jeg bruker til vanlig, både i omkrets og i cup. Skulle jeg brukt den, så blir det så stramt at det er ubehagelig og brystvortene stikker utav cupen.

måler du løst over det bredeste, med vattert bh på og stramt under - uten bh?

hadde brukt feil str lenge når jeg var innom en undertøysforretning og fikk dem til å måle meg. Men tror jeg skal en ny runde nå, synes bh'ene jeg har handlet etter det er litt for stram..På den andre siden var det veldig lukrativt å ha en bh str som få andre har (70D), for sist det var salg på Triumph så var det bare min str igjen [:D]

her er en link til hvordan måle:

http://www.underverker.no/pJbS2h.ips

ORIGINAL: Søteste Trikken

ORIGINAL: eira

måler du løst over det bredeste, med vattert bh på og stramt under - uten bh?

ja, har målt flere ganger. har bare vatterte bh'er med innlegg [:-]. har målt ilag med venninner også, og selv om vi gjør likt så får de riktig og jeg feil. Jeg er veldig smal i overkroppen og har små pupper, så kanskje det har noe å si?

ORIGINAL: jaya86

hadde brukt feil str lenge når jeg var innom en undertøysforretning og fikk dem til å måle meg. Men tror jeg skal en ny runde nå, synes bh'ene jeg har handlet etter det er litt for stram..På den andre siden var det veldig lukrativt å ha en bh str som få andre har (70D), for sist det var salg på Triumph så var det bare min str igjen [:D]

her er en link til hvordan måle:

http://www.underverker.no/pJbS2h.ips

på denne kalkulatoren får jeg opp 75 F faktisk!!! på den andre 75 E[8|] Får nok ta meg en prøvetur...

gikk til en bh butikk jeg[:D] da får man det man skal ha[:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Jeg har 70 F nå.

Det jeg ikke skjønner er når mange opererer inn silikon og får en C-cup, så er de mye større enn det jeg tror egentlig er C [8|]

den skjønner ikke eg heller...

Jeg bruker 70H
brukte 80b, fikset litt og trodde det var 80D, men neida 70H[:'(]

Finner ikke fine BHer. har ett par fra Change..

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Jeg har 70 F nå.

den skjønner ikke eg heller...

Jeg bruker 70H
brukte 80b, fikset litt og trodde det var 80D, men neida 70H[:'(]

Finner ikke fine BHer. har ett par fra Change..

Jeg vet, jeg har IKKE silikon liksom, selv om man skulle trodd det av tall og nummer [8|]

Sånn som da Lene Alexandra sa på radio'n at det var vanskelig å finne BH fordi hun hadde 65 DD eller noe (husker ikke helt), da tenkte jeg bare WTF... Det er jo ballong-størrelse jo!
(før hun fjernet silikonen selvsagt.

bruker 75 C , og når jeg målte og sjekka står det att jeg er en 75 A [:-]
( den dekker jo ingenting da )

må bare dytte på denne.. ALLE bør ha riktig str..

ETT lite hint: kjøper du bher på H&M, bruker du mestsannynlig feil[:)]

Jeg ble målt for noen uker siden, jeg skal bruke 80D.

Back
Topp