Rikshospitalets sex-oppskrift!

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Har lest litt rundt og fødsel og da kom jeg over en sexoppskrift fra Rikshospitalet for å sette i gang fødsel (regner med de mener når man allerede er moden). Den må prøves ut! :D

Oppskriften:

''Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere.''

Hehe! Husker jeg kom over den der sist gang. Mange sier at sex har startet fødsel, men som alltid er det jo kanskje litt vanskelig å helt vite om det er tilfeldig eller ikke.

Om noen har en oppskrift på å utsette fødselen, let me know. :D Har så mye hagearbeid og oppussing vi skal gjøre.

Det er vel det eneste kjerringrådet som er bevist at funker - prostaglandiner i sæden har effekt, det finnes også i noen av medisinene de bruker. Så jeg har stor tro på at det kan funke (hvis man er moden), men det er allerede komplett umulig for meg å skulle gjøre noen sånne fysiske utskeielser. Kommer nok til å vurdere å sprute inn sæden med sprøyte om jeg går over termin - høres sikkert crazy ut, men burde jo kunne få til samme virkning :)

Hahaha, seriøst??:p her prøver vi å ha forsiktig sex mens begge ligger på siden. Må ta det forsiktig pågrunn av bekkenet og jeg pleier å få heftige kynnere i tillegg. Tror jeg hadde krepert om jeg skulle ligge på rygg med beina så høyt:p

Hahaha, seriøst??:p her prøver vi å ha forsiktig sex mens begge ligger på siden. Må ta det forsiktig pågrunn av bekkenet og jeg pleier å få heftige kynnere i tillegg. Tror jeg hadde krepert om jeg skulle ligge på rygg med beina så høyt:p
Hahahahah samme! Så denne må jeg nok drøye og håpe det utløser fødselen hahahah men vet ikke hvordan vi skal klare å få beina så høyt opp med stor mage :O

Fikser alle stillinger enda men blir spennende å se om to mnd :-P om man er i form til det er det ikke det siste jeg prøver for å fremprovosere fødsel, med tanke på mindre morsomme ting som sykehus tukler med :-P

Hahahahah samme! Så denne må jeg nok drøye og håpe det utløser fødselen hahahah men vet ikke hvordan vi skal klare å få beina så høyt opp med stor mage :O
Kanskje viss jordmor bekrefter at jeg er moden og jeg føler at ting tar tid, så prøver vi denne. Men det blir nok en del latter, auing og vas før vi gir opp:p

Sex startet fødselen med meg forrige svangerskap! Veene startet med det samme vi var ferdige, kjentes ut som sterke kynnere i starten, det fortsatte og vart sterkere! Han kom to dager før termin:happy:

Sex startet fødselen med meg forrige svangerskap! Veene startet med det samme vi var ferdige, kjentes ut som sterke kynnere i starten, det fortsatte og vart sterkere! Han kom to dager før termin:happy:
Ooooo verdt å prøve da! :)

Det er vel det eneste kjerringrådet som er bevist at funker - prostaglandiner i sæden har effekt, det finnes også i noen av medisinene de bruker. Så jeg har stor tro på at det kan funke (hvis man er moden), men det er allerede komplett umulig for meg å skulle gjøre noen sånne fysiske utskeielser. Kommer nok til å vurdere å sprute inn sæden med sprøyte om jeg går over termin - høres sikkert crazy ut, men burde jo kunne få til samme virkning :)
Det fungerer jo å befrukte på den måten, så hvorfor ikke? ;)

Back
Topp