rikshospitalet?

Nussenasse

Elsker forumet
Noen andre som skal føde på Riksen i slutten av september? Jeg har termin 25. september og skal føde der for andre gang.

kan hende vi føder samtidig Lille My80, men jeg skal på sykehuset i volda. Hatt flaks du og fått plass på riksen - en venninne av meg søkte plass der i fjor når hun gikk gravid, hun er sykepleier på nyreavdelingen der, men det var umulig å få plass...

Ja jeg vet jeg har hatt flaks, jeg søkte i uke 6 forrige gang og fikk plass, denne gangen søkte jeg i uke 7. Jeg tror det også hadde påvirkning at jeg hadde så mye tull sist og hadde ks der for ikke et år siden engang, det kan i hvertfall hende de tar en sånn vurdering for legen min skrav alt i søknaden.

Ja vi har termin rimelig likt, da skal vi nok konkurrere litt på slutten![:D]

vi kan godt konkurrere, men oddsene er nok på din side - mamma fødte meg og begge søsknene mine på dagen to uker over termin (og søsteren min ble i tillegg satt igang da). Nå fikk søsteren min en sønn for tre uker siden, og han ble satt igang 9 dager over termin... jeg må nok belage meg på å bli oktober-mamma tror jeg[:'(]

Skal føde på ahus.. første gang for meg... skal på svangerskapskurs.. har hørt det er veldig orleit! ikke minst få se fødestua og  vite hvor du skal når dagen nærmer seg.. jeg må nok belage meg på å få august barn for mamma fikk alle tre søsknene en mnd for tidlig.. og har egentlig termin 5september!! håper vel egentlig å gå helt ut, men behøver ikke gå over!!!

Ja kanskje du taper, det er snakk om at jeg kanskje må ha et ks til og det blir gjort 10 dager før termin...[:@]j*#*#la drit ks, håper jeg slipper og heller går i vanlig fødsel denne gangen!

Da blir det om å gjøre å føde først av oss to da Lillemor82 - kan bli et spennende race på slutten... og jeg har tenkt å bruke alle skitne triks som finnes i boka - kna puta mens jeg har sex på humpete biltur mens jeg drikker bringebærbladte... bare så du vet det!![:D][8D]

Back
Topp