Riksen - redusere mengden Synarela etter oppstart Menopur?

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Jeg er på hyttetur og glemte å ta med det gule arket.. Begynte på Menopur i går og kom nå på at jeg kanskje skulle redusere mengden Synarela nå? Har noen fått beskjed om lignende?

Har gått på Synarela siden 16.12, et dusj i hvert nesebor 3 x daglig. Overlapping fra en måned med Procren. Skal på kontroll den 30.12.

Jeg brukte Synarela 2 sprayer morgen og 2 sprayer kveld og reduserte til én spray morgen og én kveld så vidt jeg kan huske

Jeg reduserte ikke da jeg gikk på det og starta på Menopur. Jeg brukte en spray 3 ganger daglig. Er tydeligvis forskjell på hvor høy dose og hvordan det gjøres. Er det lenge til du kommer hjem og får sjekket hva det sto i papirene dine?

Jeg reduserte ikke da jeg gikk på det og starta på Menopur. Jeg brukte en spray 3 ganger daglig. Er tydeligvis forskjell på hvor høy dose og hvordan det gjøres. Er det lenge til du kommer hjem og får sjekket hva det sto i papirene dine?
Jeg kommer hjem i morgen. Sikkert ikke krise om jeg tar for mye til og med i morgen formiddag..

Back
Topp