Riksen og viktighet av blodprøven

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Jeg lurer på hvor viktig det er å få tatt den hcg blodprøven 12 dager etter innsett?

Vi starter ferien vår samtidig med innsett og har mulighet å reise bort 4 uker i strekk.
Føles litt dumt å måtte holde seg i Norge de første 2 ukene bare pga den ene lille blodprøven...

Jeg lurer på hvor viktig det er å få tatt den hcg blodprøven 12 dager etter innsett?

Vi starter ferien vår samtidig med innsett og har mulighet å reise bort 4 uker i strekk.
Føles litt dumt å måtte holde seg i Norge de første 2 ukene bare pga den ene lille blodprøven...

Dem blodprøven tas jo "bare" for å få bekreftet eller avkreftet en graviditet.
Klinikken kan vel ikke kreve at det gjøres, eller? Kanskje finnes det mulighet for å få tatt en slik blodprøve dit du skal evt?

Tror ikke de bryr seg om du ikke får tatt den :) graviditeten stopper ikke opp fordet :) ferie er viktigere mener da jeg! ❤

Jeg ville bare informert om at jeg skulle bort, og heller tatt med tester som man kan gi beskjed om til sykehuset hvordan de utvikler seg :)

Takk for svar :)

Nei det er jo 'bare' for å påvise graviditet.
Men de er liksom så nøye på det og på det gule arket står det at man MÅ ta den blodprøven. Men syns liksom det er litt unødvendig jeg da...

Syns det er teit å ta den når man har fått mensen også...

Tror nok vi prioriterer ferie. Ubestemt destinasjon foreløpig

Takk for svar :)

Nei det er jo 'bare' for å påvise graviditet.
Men de er liksom så nøye på det og på det gule arket står det at man MÅ ta den blodprøven. Men syns liksom det er litt unødvendig jeg da...

Syns det er teit å ta den når man har fått mensen også...

Tror nok vi prioriterer ferie. Ubestemt destinasjon foreløpig
Høres ut som en riktig beslutning! Når er innsett (og ferie)? :)

Høres ut som en riktig beslutning! Når er innsett (og ferie)? :)

Innsett er holdt av i uke 31 og ferien starter i uke 32 ;)

Så hvis innsett blir fredagen da så kan jeg ruge uten å tenke på jobb en hel mnd! :D

Back
Topp