Riksen har gjort feil

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
De sa jeg skulle starte med å hente ut 600 IE puregon, jeg skulle spraye fra 28/1-1/2 med 125 IE hver dag. Det blir 5 dager å 5 x 125 er 625... Så det blir jo for lite imorgen. Det ender med at jeg må sende gubben opp på riksen fordi jeg er på jobb. Håper de har medisiner der, visst ikke blir det et problem.

Ellers er jeg potte tett, sliter med pusten, har måtte vært å fått et par innhalasjonsbehandliger med ventoline og atrovent de siste to døgnene, glemte å si at jeg var under behandling i forhold til ICSI men puste må jeg da

Husk at det er 100 IE ekstra i hver ampulle. Har du regnet med det? [;)]

Eh nei det har jeg ikkke, det visste jeg ikke, men det ser så lite ut. [&:]

Er helt sikkert 25 i rest i ampulla [;)]

men det må være 125 igjen for at det skal være korrekt. Sender gubben avgårde, han har godt av å fikse oppi sånne ting nå, jeg har orda alt ellers[:D][;)][8|][:D][;)] LilleMille: visste ikke at det var 100 ekstra, men det ser utrolig lite ut...kanskje jeg har søla ut de edle dråpene[&:]

Tror ikke du har klart søle ut så mye hero, men 100 IE er ikke så fryktelig mye ser du. Så det trenger ikke se så mye ut. Mener at det totalt er sånn ca 137 IE ekstra i hver ampulle - de sier at det er iallefall 100. Så i en 600 ampulle er det 700 og i en 300 er det 400 [;)]

Men kan jo være greit til å få gubben din til å "jobbe" litt allikevel [8D] Så er du iallefall safe [;)]

de har nok alle medisiner på riksen [;)] Har gjort det der jeg også. Trodde det var bare 37.5 for mye i hver sprøyte jeg siden det er det som er prøvedosen [8|]

de viste ikke jeg [8D]lærer noe nytt hver dag[:D]

det er som Lille Mille sier 100 IE ekstra i hver ampulle så de har gjort riktig på Riksen!! Ikke driv å regn deg fram, bare bruk ampullen i pennen til du ikke får trykt ned 'knappen' helt lenger, da må du bytte!

Dere hadde riktig ja, det var nok idag. Jeg er ikke så veldig i form om dagen så hue henger litt etter det å[&:]

Back
Topp