Rikktig god helg snupper.

*Bobbo*

Forumet er livet
Da var fredagen her igjen. Deilig. [:)]
Har lang helg nå. Skal jobbe litt idag, så har jeg fri t.o.m mandag.

Ikveld blir det vel taco og finale i Mesternes mester og Senkveld. En stille og rolig fredagskveld.
Imorra skal jeg og ei venninne ta en kaffe på dagen og gå å glane litt i by'n mens mannfolka er på jobb. Så blir det vel en stille og rolig lørdagskveld også, kan jeg tenke meg.
Håper på knall vær på søndag, så vi kan kose oss ute i det fine været. [:)][:)][:)]

Ha en riktig fin helg snupper. Kos dere masse.

Ja god helg til dere alle [:)] Får mannen hjem i dag, så vi skal bare kose oss hele helga. Håper d flotte været holder seg, kanskje d blir en skitur i morgen da [;)]

Riktig god helg til deg også Bobbo, og alle dere andre[:D]

Her skinner solen og jeg ligger inne og ser på film og koser meg. Skal bare pusle litt i hjemmet, og slappe av. Ingen store helgeplaner og det er godt det også[:)]

God helg alle sammen,kos dere masse

Her skal vi bare slappe av,må nok pleie sønnen min litt for han er litt pjusk stakkars,sørpa forkjøla....Kjedelig,men håper han blir bedre i løpet av helgen[;)]

Jeg skal møte ei venninne i dag og se film med søstra mi i kveld. I morgen har vi planer om skitur, er meldt knallfint vær! [:D] Ønsker dere alle ei GOD HELG!!!

Her har vi ingen spesielle planer. Å det er litt deilig det og. .  bare nyte friheten og det nydelig været [:)]

Riktig god helg til deg og alle andre her og[:)][:)][:)] Jeg fikk sambo hjem i går kveld, så i helgen skal vi bare kose oss[:)]

ORIGINAL: Serene

I dag har jeg bakt horn med ost og bacon,seranoskinke og ost også eplemost med kanel [:D] nam nam

Etter på skal jeg på fest med jobben det blir mat å greier det blir koselig [:D]

De så super gode ut. [:)][:)][:)]
Kos deg masse ikveld.

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: Serene

I dag har jeg bakt horn med ost og bacon,seranoskinke og ost også eplemost med kanel [:D] nam nam

Etter på skal jeg på fest med jobben det blir mat å greier det blir koselig [:D]

De så super gode ut. [:)][:)][:)]
Kos deg masse ikveld.

Enig, dette så godt ut.. sikle sikle[:D]

Dere får ha riktig god helg dere og Bobbo og alle dere andre.

Selv så er det jobbehelg for mannen in, så det er ikke mye som er planlagt denne helgen, føler egentlig bare for å sove nå, men det går ikke...har endel som må bli gjort.

Back
Topp