Rikfrue Krogh

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10072330

Jeg kan ikke annet enn å le jeg. Blir en smule provoser også, men fader... går det virkelig an å være så virkelighetsfjern?!
Altså, hadde jeg hatt au pair til å oppdra barnet mitt, vaskehjelp og ikke minst en personlig trener skulle jeg brukt flere timer på treningsstudio hver dag. Jeg elsker å trene, men jeg elsker å tilbringe til med sønnen min enda mer ;)

Må bare elske kommentarene til Lisa Tønne :D

Huff, stakkars dame. Noe så virkelighetsfjernt skal man lete lenge etter!

Nå mener jeg at man bør strekke seg langt for å få til noen treningsøkter i uka når man har barn. Både for sin egen del og for ungene sine. Man får mer overskudd og bedre helse og det er selvsagt bare positivt! Men når det er sagt så er ikke det bare bare med jobb og passing av hus. "Ta dere sammen" du liksom... Skulle gjerne hatt vaskehjelp jeg!

Jeg blir helt paff..
Jeg velger mine barn fremfor trening ANY DAY!!!
Jeg har blitt mamma fordi jeg elsker mine barn og trening har jeg mer enn godt av, men det tar jeg når jeg har tid. Likevel så trener jeg fast to dager i uken pluss da dager jeg har mulighet...

Hun kan ta seg en bolle.....jessu...

Haha! Det blir jo bare verre og verre:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10072409

Tror di to der ikke bør åpne kjeften i media flere ganger, graver jo bare dypere og dypere grav :P

"- Jeg har flere barn, og har ligget i telt sammen med barna da barnehagen var på tur. Jeg deltar nok like mye som andre fedre. "
Jøss, har du ligget i telt èn gang? Ja, da er du nok dekket!

"- Jeg merker selv noen ganger at jeg ikke har lyst til å trene, men at hvis jeg først gjør det, så gir det overskudd."
Han triller jo ikke vogn en gang (!), da tipper jeg at han ikke har vært i situasjonen hvor han ikke engang har fått tid til å dysje eller må spise med den ene hånden mens han skifter bleie med den andre pga tidspress med barnet :P

Jeg så det på god morgen norge, der sto jeg da med skittentøyet i armene og en liten krabbende rundt beina. ALtså det er faktisk sånn at når jeg forflytter meg fra et rom til et annet så må hun følge med!!! Tenk å mye tid jeg bruker ekstra bare på grunn av det?? Nei ja jeg blir nokså provosert. Når kvelden kommer så føler jeg at jeg har trent hele dagen igrunn!!!

Back
Topp