Rikelig blødning

Lillesnupp92

Andre møte med forumet
Blødde rikelig med friskt blod i går. UL viste etterpå at hjertet slår.. noen med erfaringer som kan si noe om hva som skjer? ☹ så bekymret her!!!

Har ingen erfaring selv, men tenker at det må være et godt tegn at hjertet slår! Som oftest kommer vel blødninger etter at hjertet har stoppet og kroppen begynner å ordne opp?❤️

Jeg har erfaring . Men i forrige svangerskap. Da hadde jeg blødning fra uke 10 til fødsel i uke 33.
Jeg hadde ekstreme blødninger. Det fossa ut. Var på utallige ultralyder, var og innlagt en periode men det var aldri noe galt med baby.
Det endte likevel med prematurfødsel, om det var pga blødningene eller at jeg var under et enormt press på den tiden er ikke godt og si.
Men til tross for store blødninger så var det aldri noe galt med den lille i magen. :)

Det går nok helt fint med din lille[emoji173]️ må ha vært godt for deg å få det bekrefta på ul at alt var bra[emoji173]️ prøv og slapp av og nyt graviditeten.
Men du kan jo si du ønsker tettere oppfølging pga dette [emoji254] sa legene noe på det?

Last edited:
Ringte legen i dag og fortalte om hva som hadde skjedd. Fikk beskjed om å se an helgen først.. . Og at det var viktig at jeg tok det med ro de neste dagene. Veldig godt å se at hjertet slo, men blir likevel bekymret for at det skal være starten på en sa:( tenkte jeg skulle høre om å få ul i uke 10 (om to uker) :) godt å høre at det er flere som har opplevd blødninger, og at det kan gå bra!!

Back
Topp