Riga eller Praha!

***COLA***

Elsker forumet
Eg har så lyst å reisa på jentetur! Har nåken av dåke vert i Riga eller Praha?? ka e "best"?

Eller har dåke goe forslag te plassa å bestilla turen på? så e litt billige?
Spesielle hotell å erfara?

Alt av info ønskes! [;)]

Jeg har vært i Riga - på klassetur tredje året på vgs (2008) [8D] Mye å se på, billig sprit og bra uteliv [:D] Mye å bruke pengene på, og ikke langt til Jurmala - en badelandsby med kriminelt lave priser på spa! [:D][:D]

ORIGINAL: LilleFrøkenSofie

Jeg har vært i Riga - på klassetur tredje året på vgs (2008) [8D] Mye å se på, billig sprit og bra uteliv [:D] Mye å bruke pengene på, og ikke langt til Jurmala - en badelandsby med kriminelt lave priser på spa! [:D][:D]

Da lika me vettu!

ORIGINAL: ***COLA***

Da lika me vettu!

Ikke sant [:D] Tror jeg betalte maks 500 kr for en times helkroppsmassasje [:D][:D][:D] (kan hende jeg tar feil nå altså, og at det er mindre - men pytt)

ORIGINAL: ***COLA***

Da lika me vettu!

Ikke sant [:D] Tror jeg betalte maks 500 kr for en times helkroppsmassasje [:D][:D][:D] (kan hende jeg tar feil nå altså, og at det er mindre - men pytt)

Ahhh! så deilig! [:D]

Vi har vært i Praha og skal absolutt tilbake til den vakre byen[:D][:D][:D]
Byen har mye bra shopping (mange gode shoppingsentre), billig alkohol og selvfølgelig utrolig mye kulturelt å få med seg i byen som har så utrolig mange vakre bygninger [:D][:D][:D]

Back
Topp