Rift / klipping

Emmisel

Elsker forumet
Junibarna 2019
Dere som har blitt klippet eller revnet førate eller andre gang (osv.)
Revnet eller måtte dere klippes gangen etter det også?

Jeg ble klippa og revnet litt sist, ikke så mye, gikk helt fint, men vil helst slippe det neste gang,,,, noen tips? :)

Jeg lurer litt på det omvendte.
Dere som ikke revna med første, revna dere med andre? o_O

Jeg har bare født en gang, da fikk jeg 3/4 gradsrift, og har foreløpig fått forespeila at det bare er såvidt høyere risiko for en like alvorlig rift igjen, altså, ikke mye høyere enn om jeg ikke hadde revna så alvorlig sist. Og vet om flere som revna alvorlig med første og som det ikke ble noe med ved neste fødsel, håper jeg er en av de :)

Ble klippet begge gangene. Første var stjernekikker og hadde navlestrengen rundt halsen 2 ganger, så de måtte klippe for å få han ut. Andre gangen vet jeg ikke hvorfor jeg ble klippet. Kjenner jeg må snakke med jm om dette, for der noe jeg er litt engstelig for.

fick ett pyntesting med förste pga ett bittelitet ”skrubbsår” med förste, samma med andreman.

Med første ble jeg klippet og revnet en god del. Vet ikke hvor mange sting osv, men legen brukte ca 45 min å sy. Så det var jo litt. Ingen problemer i ettertid. Med nr to fikk jeg bare to-tre små sting i fullfart etterpå. Gikk helt fint :-)

Klippet med førstemann. Og litt med andremann, men han var 40cm rundt hodet og bredskuldra:wtf:
Med de 2 siste har det vært "egenprodusert":hilarious: med bare et par pyntesting.

Jeg ble klippet med førstemann, revnet litt i tillegg. Andregang var det styrtfødsel, og ingen tid til å klippe, ap jeg revnet en del kan du si [emoji20]

Kommer jeg meg så langt som til fødsel denne gang, skal det klippes, det er vertfall sikkert [emoji5] eller egentlig ikke så farlig, jeg må korrigere det der underlivet uansett, etter forrige fødsel

Innvendig rift grad 3 med storesøster, måtte synes med spinalbedøvelse... så kjenner jeg er spent på hvordan det går neste gang....

Back
Topp