Rift i brystvorte

Enlitenfugl

Flørter med forumet
Aprilspirene 2024❤️
Hei jeg fullpumper og gir morsmelk på flaske. Mini er 2 mnd nå. Men jeg har hatt rift i brystvorta i over 1 mnd og den gror ikke. Rives opp hver gang jeg pumper. Vurderer å gå over til morsmelkerstatning for d gjør så vondt. Men føles som et nederlag
 
Hei jeg fullpumper og gir morsmelk på flaske. Mini er 2 mnd nå. Men jeg har hatt rift i brystvorta i over 1 mnd og den gror ikke. Rives opp hver gang jeg pumper. Vurderer å gå over til morsmelkerstatning for d gjør så vondt. Men føles som et nederlag
Sniker. Jeg hadde rifter i begge da jeg ammet, trodde brystvortene skulle løsne og falle av rett og slett.. jeg gråt hver gang jeg ammet/pumpet fordi det var så vondt. Til slutt fikk jeg dobbeltsidig brystbetennelse, 40 i feber og klarte nesten ikke komme meg opp av senga. Jeg tok valget om å avslutte, mamming før amming:Heartred Det er ikke noe nederlag å gi seg! selv om jeg også følte det der og da. Den dag idag er jeg mer lei meg for at jeg pinte meg selv over tid. Etter dette har jeg ikke ammet lillebror annet enn litt råmelk i starten, og tenker gjøre det samme med nestemann som kommer neste uke med pks. (Barseltiden ble så mye mer kos når jeg ikke trengte å stresse med amming). Ønsker deg lykke til:Heartred
 
Hei jeg fullpumper og gir morsmelk på flaske. Mini er 2 mnd nå. Men jeg har hatt rift i brystvorta i over 1 mnd og den gror ikke. Rives opp hver gang jeg pumper. Vurderer å gå over til morsmelkerstatning for d gjør så vondt. Men føles som et nederlag
Har du prøvd ammeskjold? Det gjorde susen for min del når jeg hadde en rift som ikke ville gro…
 
Hei jeg fullpumper og gir morsmelk på flaske. Mini er 2 mnd nå. Men jeg har hatt rift i brystvorta i over 1 mnd og den gror ikke. Rives opp hver gang jeg pumper. Vurderer å gå over til morsmelkerstatning for d gjør så vondt. Men føles som et nederlag
Kjøp deg silverette ;)
 
Back
Topp