Rieteller

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg var veldig usikker på når ringe føden og dra, så hvis dette er info til hjelp for noen?

Her er riene mine fra kl 04 til 07. Vannet gikk 03:30 og riene startet da. Kl 6 måtte jeg puste meg igjennom de. 6:30 måtte jeg "stå foroverbøyd" og å ligge i senga lenger var utelukket. Klarte ikke å snakke meg igjennom de fra kl 7. Kl 7 ringte vi til føden og fortalte hyppighet og varighet og intensitet, da skulle vi komme inn.

Det er noen feil her, fordi jeg ikke rakk å trykke på start eller gikk på do og ikke tok med meg mobilen. Så der det står 9-10-13 min ol har jeg hatt en rie imellom som ikke er registrert.

ImageUploadedByBV Forum1391964808.788597.jpg
ImageUploadedByBV Forum1391964820.974361.jpg
ImageUploadedByBV Forum1391964832.335172.jpg
ImageUploadedByBV Forum1391964847.042994.jpg
ImageUploadedByBV Forum1391964862.296787.jpg
ImageUploadedByBV Forum1391964876.442997.jpg

Jøss! Høres ut som en slitsom natt!

Jøss! Høres ut som en slitsom natt!
Dette er jo bare de første tre timene av 25 ;) Da vi kom til sykehuset økte det fort til å vare over ett minutt, mot halvannet minutt og ca 2min i mellom til 15 sekunder. Og intensiteten økte kraftig da selvfølgelig.

Jeg husker jeg stusset over at riene varte så lenge og kom så ofte med en gang. Hadde jo hørt at man drar til sykehuset når de varer ett minutt og kommer 3stk på 10 min. Så ble overrasket over at det skjedde nesten med en gang.

...hvordan holdt du ut!?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

...hvordan holdt du ut!?

Hehe jeg var klar for flere timer jeg :p hvis det bare hadde hatt noe for seg... Fikk skryt av jm at jeg var så positiv og motivert, det er jo ikke værst etter så mange timer! :p Fast bestemt på at denne gangen skulle jeg føde vettu!

Hehe jeg var klar for flere timer jeg :p hvis det bare hadde hatt noe for seg... Fikk skryt av jm at jeg var så positiv og motivert, det er jo ikke værst etter så mange timer! :p Fast bestemt på at denne gangen skulle jeg føde vettu!
Sykt...

Back
Topp